Yorumsuz diyorum sizden yorum bekliyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
konuyla ilgili bır yoruma rastladım arkadaşlar sürücülerden bır tanesi kayakçıymış hayatını kayarak gecındırıyormuş sanırım arabayıda o kaydırmış arabadan çıktığında ilk sözü kaydım olmuş sanırım yer ıslaktı duramadım kayarak öndeki arabanın arkasına vurdum üstüme cıktı altında kaldım ama suç benım değil ben kaydım demiş
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam beyler çok önemli bir olaya değinmişsiniz.Şekil a da görüldüğü üzere arkadaşlar çok çok ileri sürüş teknikleri uygulamışlar.Zaten bunlar OMM*4*4*4 okulundan mezunmuşlar bilgilerinize.Bu okula girebilmek için önce bazı testlerden geçiyorsunuz tabi testlerden canlı çıkabilirseniz.siz siz olun böyle olmayın .:pr:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
hahah bişi değil ben orada bi hareketlenme oldugunda amannn napıo bu oyuncular abimin tepesine cıkmış dövüolarmı der oyuncuları döverim kamerayı kafalarında kırarım falan :p
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allahtan çekimlerde yerçekimi uygulamışlar mazaallah olmasaydı ne olurdu.....:queen:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
konuyla ilgili bır yoruma rastladım arkadaşlar sürücülerden bır tanesi kayakçıymış hayatını kayarak gecındırıyormuş sanırım arabayıda o kaydırmış arabadan çıktığında ilk sözü kaydım olmuş sanırım yer ıslaktı duramadım kayarak öndeki arabanın arkasına vurdum üstüme cıktı altında kaldım ama suç benım değil ben kaydım demiş

ayakta alkıslıyorummmmmm yorum buldunnnnnnnn :queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
konuyla ilgili bır yoruma rastladım arkadaşlar sürücülerden bır tanesi kayakçıymış hayatını kayarak gecındırıyormuş sanırım arabayıda o kaydırmış arabadan çıktığında ilk sözü kaydım olmuş sanırım yer ıslaktı duramadım kayarak öndeki arabanın arkasına vurdum üstüme cıktı altında kaldım ama suç benım değil ben kaydım demiş

o yorumu yapan bayanada kaymış zaten yol kaygan da degildi ama:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
konuyla ilgili bır yoruma rastladım arkadaşlar sürücülerden bır tanesi kayakçıymış hayatını kayarak gecındırıyormuş sanırım arabayıda o kaydırmış arabadan çıktığında ilk sözü kaydım olmuş sanırım yer ıslaktı duramadım kayarak öndeki arabanın arkasına vurdum üstüme cıktı altında kaldım ama suç benım değil ben kaydım demiş

yola yağ mı dökülmüş de kaymış...:queen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ayakta alkıslıyorummmmmm yorum buldunnnnnnnn :queen::queen::queen:

heeeee buldum ben buldum ben buldum yuppppiiii:queen::queen:bırde sızın yorumunuzu görseydim keşke:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:57 ----------

yola yağ mı dökülmüş de kaymış...:queen:

yok usta yağsız kaymış sanırım yer ıslakmış:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Flaş Flaş Flaş....

Baş rol oyuncularından biri buymuş

gelin11uz7.jpg
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
heeeee buldum ben buldum ben buldum yuppppiiii:queen::queen:bırde sızın yorumunuzu görseydim keşke:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:57 ----------



yok usta yağsız kaymış sanırım yer ıslakmış:cat:

yorumumumu merak ediosun abicim :p konu film cekmeye gelmişken ve arabalar öyle üst üsteyken ne yorum yapılabilir ki abicim :p iki araba bir olmuş bi bis model araba üretmeye çalışıolar derim :p
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
yorumumumu merak ediosun abicim :p konu film cekmeye gelmişken ve arabalar öyle üst üsteyken ne yorum yapılabilir ki abicim :p iki araba bir olmuş bi bis model araba üretmeye çalışıolar derim :p

bak bu da yorum eyvallah derım bende :queen::queen::queen:bu film için senaryo lazımsa yardımcı oluruz tabiii:rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst