- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
birde her şey bittikten sonra pardon derlerya olay tamamlanmış olur :queen:
evet biyerde hata yaptım ama hal anlamadım demek o dimi:queen:
o ne biliyomusun "ben s.çtım tüyü nereye dikeyim demek" :mrgreen::mrgreen:
ay bide sıvayanları var... haklı olduklarını hayal edip tartışanlar :queen: