Yorumsuz diyorum sizden yorum bekliyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
arkadan vursa nasıl üste çıkıcak ki?
hadi çıktı diyelim nasıl yan dönücek?,
fizikciler bile çözemez bu durumu benden sölemesi :queen:

kadın vursa nasıl üstemi çıkıcak :S:S:s kadın bu ya öyle bi çıkarki üste kimsenin ruhu bile duymaz bütün millette uyanır :cat::cat:

kadınların yaptığı kazalara kesinlikle mantık işlemiyor hiç anlam veremedim saatte 10 km hızla 1 metere içinde takla atan kadın var arabayla :mrgreen::mrgreen::queen::queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
kadın vursa nasıl üstemi çıkıcak :S:S:s kadın bu ya öyle bi çıkarki üste kimsenin ruhu bile duymaz bütün millette uyanır :cat::cat:

kadınların yaptığı kazalara kesinlikle mantık işlemiyor hiç anlam veremedim saatte 10 km hızla 1 metere içinde takla atan kadın var arabayla :mrgreen::mrgreen::queen::queen:

evet evet biliyorum... bide park esnasında aracı ters çevirenler var :queen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bır bayan arkadaşıma dıreksıyon dersı verıyordum kaldırımda kardeşini gördü sanki kırk yıl görmemiş gıbı ayyyyyyyyy kardeşim dedi bağardı kaldırıma cıktık nereye dıyorum eee kardeşim dıyor yanına gıdıyorum dedim in arabadan öyle git kaldırıma cıkmana ne gerek var aaaa dıyor ben kaldırımamı cıktııııııııım ay inanmıyoruuuuum:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üstteki araç yukardan düşmüş olamaz , çünkü alttaki aracın tavanı hiç ezilmemiş ... yada çok sağlam ki sanmıyorum ...
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
üstteki araç yukardan düşmüş olamaz , çünkü alttaki aracın tavanı hiç ezilmemiş ... yada çok sağlam ki sanmıyorum ...

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
:queen::cherry::cherry::cherry::cherry::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

o araç üsten nasıl düşsün zaten :D:D:D:D:D:D:d çookkk güldüm yaaa
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
üstteki araç yukardan düşmüş olamaz , çünkü alttaki aracın tavanı hiç ezilmemiş ... yada çok sağlam ki sanmıyorum ...

yukardan gökten düşmemiş tabi alttakı arac onu üstüne almış sanırım üsteki araç sürücüsü anlatılana göre bayanmış o sırada makyaj tazeliyormuş frene basınca arkadaki altına gırıp onu üstüne almış işte bende dıyorumki bayan sürücülere her zaman dıkkat etmek lazım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
köprü bacağı gibi bir yerden geçerken olmuş , dolayısıyla köprüden düşmüş olma ihtimali var ... geyik yapardım da çok yoruldum buğün : )
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
yukardan gökten düşmemiş tabi alttakı arac onu üstüne almış sanırım üsteki araç sürücüsü anlatılana göre bayanmış o sırada makyaj tazeliyormuş frene basınca arkadaki altına gırıp onu üstüne almış işte bende dıyorumki bayan sürücülere her zaman dıkkat etmek lazım

sen bayanlara kötü bişi mi dedin?
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
bır bayan arkadaşıma dıreksıyon dersı verıyordum kaldırımda kardeşini gördü sanki kırk yıl görmemiş gıbı ayyyyyyyyy kardeşim dedi bağardı kaldırıma cıktık nereye dıyorum eee kardeşim dıyor yanına gıdıyorum dedim in arabadan öyle git kaldırıma cıkmana ne gerek var aaaa dıyor ben kaldırımamı cıktııııııııım ay inanmıyoruuuuum:pr:

Allahtan kardeşi eve dogru koşmaya başlamamış :queen:

üstteki araç yukardan düşmüş olamaz , çünkü alttaki aracın tavanı hiç ezilmemiş ... yada çok sağlam ki sanmıyorum ...

ukardanda düşmüş olabilir herşey mümkün :queen::queen::queen:

hep sorucam soramadım bi türlü... eftelya sizin orda hafta 8 günmü :p
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
köprü bacağı gibi bir yerden geçerken olmuş , dolayısıyla köprüden düşmüş olma ihtimali var ... geyik yapardım da çok yoruldum buğün : )

sen istanbula gelmedin dimi gelirsen kemer oldugunu görürsün

geyik niye yapıyorsun yorum yap boş konu degil bu :pale:
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
köprü bacağı gibi bir yerden geçerken olmuş , dolayısıyla köprüden düşmüş olma ihtimali var ... geyik yapardım da çok yoruldum buğün : )

eftalya sen hiç istanbula geldin mi?

geyik yapmak için sormuyorum ciddi bi soru yani :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ukardanda düşmüş olabilir herşey mümkün :queen::queen::queen:hep sorucam soramadım bi türlü... eftelya sizin orda hafta 8 günmü :p
ben haftanın 3 günü izmir 5 günü mersin yazsaydım bu sorduğun soru komik olurdu ama şimdi anlamsız oldu ...: )
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst