Yorumsuz diyorum sizden yorum bekliyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bak abiçim şindi konu başka yere gidecek kadın erkek eşitliğine kadar :bounce:

abı haklısında bız şimdi eşit olduğumuzu idda etmıyoruz ki onlar eşitiz dıyor bu nasıl olur tövbe tövbe fızık kurallarına aykırı bu olaydaki sürücü bayansa bu da fızık kurallarına aykırı:queen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bu kaza gurkan bey ayın başındamı sonundamı olmuş tarıh ne hatırlıyormusunuz
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
arkadan vursa nasıl üste çıkıcak ki?
hadi çıktı diyelim nasıl yan dönücek?,
fizikciler bile çözemez bu durumu benden sölemesi :queen:

arkadan vurmasına bağlı.. sağlam vurunca her türlü döner..

bu kaza gurkan bey ayın başındamı sonundamı olmuş tarıh ne hatırlıyormusunuz

ay başında değildir bence..


bide bu modelleri var aha bak :

[YT]-MhvFntkfX0[/YT]
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
insan bazen öyle şekillere girerki sonra kendi bile şaşırır TEJRUBEYE sabittir:queen:

izlediğim bayan şöferlerin kaza vidoları aklıma gelince hak veriyorum size...
fizik üstü oluyoruz trafikte :p
pilav ütü öner gibi (ne alakaysa ):queen:

arkadan vurmasına bağlı.. sağlam vurunca her türlü döner..



ay başında değildir bence..


bide bu modelleri var aha bak :

[YT]-MhvFntkfX0[/YT]

süperiz yaa :cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst