- Katılım
- 17 Ara 2008
- Mesajlar
- 7,327
GKN nin izindeyim:mrgreen:
kesin kararlısın "çaktırıcam" diyosun yani..
GKN nin izindeyim:mrgreen:
kesin kararlısın "çaktırıcam" diyosun yani..
teker teker git tabi, yaşlısın kalbin kaldırmaz..
referans istermisin:bounce:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:37 ----------
23 kayıtlı 4 misafir yuhhhhhhhhh
yahu gürkan olayı gördüm diyosun nasıl oldu anlatsana
Bide bu modeller var
[YT]gTP34Loudjo[/YT]
http://www.vtunnel.com/index.php/10...79e1b79bac63f9bd9c6fba331ba2d1014362d24417848
![]()
bir sabah evden cıktım her sabahki gibi yeşil fıstıkla tam surlara yaklaşıyorum bi acı fren sesi duydum yaklaştım zaten olay bu haldeydi sonrası malum içinden bayan sürücü cıktı üstteki arabadan :queen:
bir sabah evden cıktım her sabahki gibi yeşil fıstıkla tam surlara yaklaşıyorum bi acı fren sesi duydum yaklaştım zaten olay bu haldeydi sonrası malum içinden bayan sürücü cıktı üstteki arabadan :queen:
usta kayboluyoruz arıyorsun nasıl olucak :wiinkk:Konuyu Toplam 24 Üye okuyor. (19 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
bu topiğin sonunu iyi görmüyorum..
valla seviyorum hemcinslerimi dogal yetenek hepsi![]()
valla seviyorum hemcinslerimi dogal yetenek hepsi![]()
bu yeteneğin evdeki halini düşünemıyorum:queen: