Yorum yapmıyorum,yorum bekliyorum :)

Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
162
Tamamen özel yapım 602 cc büyüklüğünde çift silindirli eşsiz bir makina Türkiye'de bir ilk ,sorunsuz yapısıyla tam bir lastik düşmanı hastasına !

:bounce: yorum yok abi nası olsun...
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
heheh walla efendy_iso bu topiği okumadan 10 dk. önce görmüştüm bunu o sitede.Yuh dedim bu ne:) aynı ilan zx-6r kategorisindede wardı:mrgreen:Adam tüm ss sınıfına bir tutmuş:p
Yurdum insanı işte...:mrgreen:
Bu da çift motor MZ..:)Bi de 602 lik haa..Yer walla diğerlerini hey yawrum hey..O 2 cc napar biliyomn:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu motora binmem lazım.... :p Bir ara afyondan geçerken telefon edip göreyim bakalım.....

Yorumuma gelince... Yakışmamış... Hatta at ile kelebek misali olmuş.... 26 beygirden 2 tane.... 52 beygir...Hemde iki zamanlı.... Yer uçağı olmuştur bu makina... Ama o şanzıman kaldırmaz bunu....Uzun süre binemezler buna....

Resme bakınca aklıma ilk hangi motoru ilk çalıştırıyor acanba geldi...Sağdakinimi soldakinimi?.... :queen:

Ama harcanan emeği ve zekayı tebrik ediyorum...

Bir ara kapıştırsak er5 le......:queen:
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
muhahaha koptum dikkat ettiniz mi 602 rr:) 2007 model RR 6.000 ytl:) kaç kişi bakar acaba bu ilana:)cbr 125 farı koymus herif aşmış iice
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
Adam işini biliyo en çok bakılan yerlere koymuş ki gören çok olsn..Şİmdi her gören giricek...6,000 liraya CBR .!!! :D
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
iso yakma motorunu dur daha yenı servısten cıkıcak resımlerı ekle mutlaka :cat:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
adama helal olsun. iyi emek harcamış. elindeki imkanlara göre en iisini yapmış. hiç olmazsa bişiler yaratmaya çalışmış takdir etmek lazım
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
haha alttaki teknik özelliklere bakın 4 zamanlı sıralı 4 silinidir ve su soğutma:queen:

gülmekten kendimi alamıyprum ama güzel çalışma olmuş tebrik ederim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Açıklama
Tamamen özel yapım 602 cc büyüklüğünde çift silindirli eşsiz bir makina Türkiye'de bir ilk, sorunsuz yapısıyla tam bir lastik düşmanı hastasına !

Lastik düşmanları buyrun bakalım :mrgreen:

En sondaki ünlem işaretine de dikkat :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
haha alttaki teknik özelliklere bakın 4 zamanlı sıralı 4 silinidir ve su soğutma:queen:

gülmekten kendimi alamıyprum ama güzel çalışma olmuş tebrik ederim

Adama o kadar da yüklenme modeli 600rr gösterince orası otomatik olarak öyle olmuştur.

Yorum konusuna gelince; gülsem mi ağlasam mı? Bu alet ruhsat alır mı? Yaratcılık mı? Çılgınlık mı? Ne desem boş mu...?
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Konuyu Toplam 17 üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
jesse, caner22, aykan, huceyn, İHTİYAR, dgrmr, over_dose, Thelovingone48, ExTReMa, Bin9yüz85, efendy_iso, karmacoma, aargh, redrose, cemal yortanlı

kitledin milleti (((((((:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
dalga geçeceğinize tebrik edin adamı modifiye man.....600 rr bölümüne açmasa iyi olurmuş ilanı ama idare edin böyle yetenekli insanlar çok az bu ülkede.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst