Yorum yapmıyorum,yorum bekliyorum :)

Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
55
helal olsun be.
birara duymuştum namını...
gayet hoş bence.
elindeki imkanları kullanmayı biliyor en azından.....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bi test etmem lazım test edeyim yorumlar sonra bekleyin:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
O kadar da değil...RR la kapışamaz sanırım... Ama 500 lük makinalara kök söktürür... Hatta duman yutturur....:cat::cat:

abi yani bizim makinalarımı diyorsun:p o makina 180-190 anca der. tabi şase zaten yok, makina hafif (ikinci ekten sonra ağırlaşmıştır).,yani dengesiz olur bence ve o hızlara çıksada uzun soluklu olmaz,ancak drag yapabilir.mz normalde sıkı rüzgarda bile savrulan makina,velhasıl dengesiz olacağını düşünüyorum bu yapılanın:bounce:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
abi yani bizim makinalarımı diyorsun:p o makina 180-190 anca der. tabi şase zaten yok, makina hafif (ikinci ekten sonra ağırlaşmıştır).,yani dengesiz olur bence ve o hızlara çıksada uzun soluklu olmaz,ancak drag yapabilir.mz normalde sıkı rüzgarda bile savrulan makina,velhasıl dengesiz olacağını düşünüyorum bu yapılanın:bounce:

öyle ama yinede rr 'ı geçermi bilmiyosun:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
öyle ama yinede rr 'ı geçermi bilmiyosun:p

Geçemez tabiiki.... 100 hp nerde 50 hp nerde.?.... Teknoloji eski...2 zamanlı... Ama sıkı takipçisi olur draglarda.... :cat::cat: Uzunda tartışmasız rr yer... :cat::cat:

Valla 251 mz in 160 gittiğini bildiğim için birden aklıma bunun 2 motorlusu geldi... dedim 200 rahat yapar...

Bir binmem lazım buna...... :queen::queen::queen: Mutlaka... :cat::cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Hakkaten bende çok merak ettim vallaha,uzun zaman önce bi mz sürmüştümm deli gidiyodu bu nasıldır beaa:)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
Geçemez tabiiki.... 100 hp nerde 50 hp nerde.?.... Teknoloji eski...2 zamanlı... Ama sıkı takipçisi olur draglarda.... :cat::cat: Uzunda tartışmasız rr yer... :cat::cat:

Valla 251 mz in 160 gittiğini bildiğim için birden aklıma bunun 2 motorlusu geldi... dedim 200 rahat yapar...

Bir binmem lazım buna...... :queen::queen::queen: Mutlaka... :cat::cat:
kısaca tek motor mz in 160 gittiğini bildiğimize göre ,ancak şase,ağırlık,lastik ,aerodinami ,şanzıman vs sebeplerden bu motorun yapacağı son hız test edilemez denilebilir mi .yani matematik hesap 160+160=320 eder.üstelik tek motorun çektiği yük motor 150 kiloysa o kadardır; iki motorda yük motor başına 75-80 kiloya düşer ki 320 rakkamı belki 350 olur(matematik hesapla ve sadece deneysel düşüncede.)
benim tahminim bu motorla 200 ün üstüne çıkılırsa bir anda alttan yiyeceği rüzgarın etkisiyle uçuşa geçer.tabii inecek pist olmadığından muhtemelen feci çakılır.
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
dehset olmus hakkaten...ama nasıl gıdıyor bakamak lazım herkesıde kandırırsın bunla haaa :mrgreen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim yazdığım ne olmuş uçmuş gitmiş mi anlamadım?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Geçemez tabiiki.... 100 hp nerde 50 hp nerde.?.... Teknoloji eski...2 zamanlı... Ama sıkı takipçisi olur draglarda.... :cat::cat: Uzunda tartışmasız rr yer... :cat::cat:

2 zamanlı motorlar 4 zamanlı motorları çok fena tokatlar :) bilgin olsun

Tabiki rr la tartışmanın anlamı yok neticede bu bir amatör imalat teknik ve güvenlik konularında birçok eksiği var. Güzel bir fentezi :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
2 zamanlı motorlar 4 zamanlı motorları çok fena tokatlar :) bilgin olsun

Tabiki rr la tartışmanın anlamı yok neticede bu bir amatör imalat teknik ve güvenlik konularında birçok eksiği var. Güzel bir fentezi :p

Ben 12 yıl Mz251 kullandım..Daha geçen sene sattım... Huyunu suyunu çok iyi bilirim... 2 zamanlı makinaları da iyi bilir ve 4 zamanlılardan daha çok severim.... :cat::cat:

bu motoru denemem lazım... :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Ben 12 yıl Mz251 kullandım..Daha geçen sene sattım... Huyunu suyunu çok iyi bilirim... 2 zamanlı makinaları da iyi bilir ve 4 zamanlılardan daha çok severim.... :cat::cat:

bu motoru denemem lazım... :cherry::cherry::cherry:

Dene ama 300 ü geçme tımammı ( henüz rodajda )
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Ben 12 yıl Mz251 kullandım..Daha geçen sene sattım... Huyunu suyunu çok iyi bilirim... 2 zamanlı makinaları da iyi bilir ve 4 zamanlılardan daha çok severim.... :cat::cat:

bu motoru denemem lazım... :cherry::cherry::cherry:

abi 12 yıl mz :cyclopsan vay bee sen hakkaten sitenin en en en istiikrarlı beyfendisisin:bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bakın bu da yıllarca bindiğim MZ im...... Sattıktan 2- veya 3 gün sonra çekilmiş resim....

Şimdi sitemiz üyelerinden Asfalt_meleği biniyor..İşallah bir 12 yıl da o biner.... :cat::cat:

Bu arada Kendileri 90 model Alman oluyor.... :cherry::cherry:

[URL=http://imageshack.us][/URL]
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
iso sen bi 12 yıl daha motorunun resimlerini komucan herhalde ? kardesım cıkmadımı daha servisten yahuu :silent:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
iso sen bi 12 yıl daha motorunun resimlerini komucan herhalde ? kardesım cıkmadımı daha servisten yahuu :silent:

Abi cehenneme gidersem,kesinlikle bu motorun yapımında ettiğim küfürler buna sebep olacak ,herşey tamamdı kafa grnajı olmadı bendeki 2005 kafasıymış,bana 2004 lazım,bi kaç kişiye takas yapalım dedimm nette,ellerindeki kırık grenajların üstüne bide benden para istiyolar bendeki sıfır düşün yani:pr:çıksın yakacam zaten motoru,buda ben ve gınalı guzumdan bi kare




:queen::queen::queen::queen::queen::queen: Yeni modelmi o?......

yaa varya yazarkende aklıma geldi Er5 yazacaktım ( lan iso o öyle okunuyodur böyle yazılır ) dedim:queen::queen:ve sonuç akşam akşam madara motorcu olduk:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
deme yaaaaaaaa :salut: abi ya izmirde olsa kesin ona bi çözüm bulunurdu deşele biraz çıkar biyerlerden şaşırdım valla allah sabır versin düşün ben bile ne kadar sabırsızım senın motorun ıcın allah sanada sabır versin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst