- Katılım
- 11 Ocak 2008
- Mesajlar
- 55
helal olsun be.
birara duymuştum namını...
gayet hoş bence.
elindeki imkanları kullanmayı biliyor en azından.....
birara duymuştum namını...
gayet hoş bence.
elindeki imkanları kullanmayı biliyor en azından.....


