- Katılım
- 18 May 2007
- Mesajlar
- 401
Benimle aynı model ve marka motoru kullanan ve yaşıtım olan bu kardeşime nice sağlıklı ,mutlu ve bol paralı yıllarda tüm sevdikleriyle ve ülkemizin modern evliya çelebisi olmayı sürdürmesini canı gönülden diliyorum...
Mevlam gönlüne göre versin,eğer gücüm olsaydı ona yaptığı bu başarılı tanıtımdan dolayı GP 800 veya MANA 850 scooter hediye ederdim, distri
bütor firma yönetimlerince.....
Mevlam gönlüne göre versin,eğer gücüm olsaydı ona yaptığı bu başarılı tanıtımdan dolayı GP 800 veya MANA 850 scooter hediye ederdim, distri
bütor firma yönetimlerince.....
