Yolların Fatihi, iyiki doğdun ÜMMET PERKİTAN

Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Benimle aynı model ve marka motoru kullanan ve yaşıtım olan bu kardeşime nice sağlıklı ,mutlu ve bol paralı yıllarda tüm sevdikleriyle ve ülkemizin modern evliya çelebisi olmayı sürdürmesini canı gönülden diliyorum...
Mevlam gönlüne göre versin,eğer gücüm olsaydı ona yaptığı bu başarılı tanıtımdan dolayı GP 800 veya MANA 850 scooter hediye ederdim, distri
bütor firma yönetimlerince.....
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Doğum günün kutlu olsun Ümmet abi. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kısa ve öz bir dilek olacak ama iyi ki doğdun Ümmet abi :rendeer:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
Seni çok Seviyoruz ÜMMET abi.. iyiki varsın, iyiki doğdun.. sağlıklı,mutlu,huzur dolu nice yıllara...
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
hayatından sağlık , mutluluk ve km hiç eksik olmasın Ümmet abim
doğum günün kutlu olsun :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nice nice senelere Mt nin Ümmet Abisi :rendeer: Uzun yıllar daha uzun yollar daha :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
patron hediyen harbiden çok güzel ya emğine ve ellerine sağlık inşallah birgün diyelim yurtdışı için



wasko sanada hatırlayıpbu topiği açtığın için tekrar teşekkür ederim.

ve iyi dilekleri için tüm arkadaşlara candan teşekkür ederim hiçbiriniz eksik olmayın inşallah,allah hepimizi kazalardan belalardan uzaktutsun.iyiki varsın mt
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
şimdi msn den konuşuyoruz ama burdanda yazıyım güzel abim doğum günü kutlu olsun nice senelere seni seviyoruzz
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
iyiki doğdun ümmet abi nice yıllar ve yollar kat etmen dileğiyle bide aklımdayken ümmet abi bi türkiye turu atmanın konaklam haric maliyeti ne kadra oluyor 250 cc bi motorla
bu tamamen nerden nereye gideceğine bağlı yada şöle diyim etrafını turlarsan 6-7 bin km yapar aşağı yukarı şehiriçi turlarıdahil 110 ytl yakıyo benim motor sanırım yemek konaklama masrafları dahil 2000 ytl tutar ekstra masraflar hariç.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Vay dedem menim Eyiki dogdun daha nıce ama nıce senelere :rendeer: Sevdıklerınle bırlıkte hep mutlu kalman dılegıyle :rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyiki varsın ümmet abi,yolların fatihi,nice mutlu yıllar,nice uzun kilometreler sağlıklı bir yaşam
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
nice senelere ümmet abi
iyiki warsın iyiki seni tanımışım
doğum günün kutlu olsun:rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
doğum günün kutlu olsun ümmet abi.nice mutlu senelereee:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hepinize tek tek cevap veremdiğim için kusura bakmayın,iyidilekleriniz için tektek teşekkür ederim hepinize,hatırlayıp andığınız için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst