Yollara taze kan geldi.

Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Güle güle kullan abi,,hayırlı uğurlu olsun.. Aman abi koruma konusuna dikkat et,bol gaz açmalar, bol gezmeler abi
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Ben de başlığı görünce yeni bir model veya marka çıktı sandım :) Hayırlı olsun arkadaşım, kazasız belasız kullan.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hayırlı olsun. :rendeer:
Bir aksilik çıkmazsa 4 ay sonra benim de bir agility'm olacak. :)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hepinize çok teşekkür ederim. :rendeer:

Yanlız dostum neden eski tip Agility almışsın ? :)

Yenilerinde sinyal gidonda değil farın yan tarafında..

Haklısın, bayinin elinde kalan son iki scooter dan birisini aldım. İlk motosikletim değil ve sağa sola gitmek için aldım, pratik kullanım yani. Bu nedenle sinyallerin çokta önemi yok. Kal sağlıcakla.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Özerim makina almışsın..Şimdi gördüm topici valla..:mrgreen:

Hayırlı ve uğurlu olsun..:rendeer:
Kazasız bol km'li ve bol rüzgarlı yollara..:cat:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun abi.Maşallah diyelim nazar değmesin.Kazasız sorunsuz sürüşler.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bu kan değil, resmen serum be kardeşim ;P

hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Artık sende Kymco'cusun... :)
Hayırlı uğurlu olsun. :rendeer:
Kymco kullanmak bir ayrıcalıktır.. :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
hayırlı olsun güle güle kulanın....

yol faresi:mrgreen: o zaman Beat, cynus125 ve an125 ler de fındık faresi(10 luk jant koymasalardı ne yapıyım):queen::queen:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hepinize çok teşekkür ederim. Sağolun arkadaşlar. :rendeer:

Özerim makina almışsın..Şimdi gördüm topici valla..:mrgreen:

Hayırlı ve uğurlu olsun..:rendeer:
Kazasız bol km'li ve bol rüzgarlı yollara..:cat:

Eyvallah abicim. Çok teşekkür ederim. :rendeer:

Artık sende Kymco'cusun... :)
Hayırlı uğurlu olsun. :rendeer:
Kymco kullanmak bir ayrıcalıktır.. :)

Sorma serhatım, amca oğluna aldık senin makineden ama yinede kendimizde olmadan tam kymco'cu sayılmazdık. :p
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ö.Z.€.R;1240968' Alıntı:
Hepinize çok teşekkür ederim. Sağolun arkadaşlar. :rendeer:



Eyvallah abicim. Çok teşekkür ederim. :rendeer:



Sorma serhatım, amca oğluna aldık senin makineden ama yinede kendimizde olmadan tam kymco'cu sayılmazdık. :p

EEEE ne zaman islatiyoruz şimdi böyle kuru kuruya olmaz:queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
özer
hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dilegimle.

en güzelide motorun o ambalajının açıldıgı sahne olmalı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst