Yollara taze kan geldi.

Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Kime geldi? :) Hayırlı olsun, kazasız belasız.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hayırlı olsun şöle gıcır gıcır bi motorum olsun istemişimdir
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
Canavar gibi maşallah.Nazar değmesin.Güle güle kullanın
 
Katılım
5 Eyl 2008
Mesajlar
1
bende pıaggıo X9 var ısındığı zaman debriyaj kasnağından gargur ses geliyor(mesela dur kalk yaparken,yokuş yukarı durup kalkarken)servise götürdüm normaldır dedi önemli bişey değil,bu konuda bana yardımcı oluırmusunuz
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bende pıaggıo X9 var ısındığı zaman debriyaj kasnağından gargur ses geliyor(mesela dur kalk yaparken,yokuş yukarı durup kalkarken)servise götürdüm normaldır dedi önemli bişey değil,bu konuda bana yardımcı oluırmusunuz

aynı ses bi arkadaşımın peugeot satelıs marka aracındada mevcut servis aynı şeyi söylüyor normaldir(soruyu yanlış topikte sormuşsunuz:bounce:)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun..:)kazasız belasız sürüşler..:cat:

Yanlız dostum neden eski tip Agility almışsın ? :)

Yenilerinde sinyal gidonda değil farın yan tarafında..
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
Özer
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler naip etsin Allah..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
full korumalı ve dikkatli olarak hayırlı uğurlu olsun bakalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst