Yanlız dostum neden eski tip Agility almışsın ?
Yenilerinde sinyal gidonda değil farın yan tarafında..
Özerim makina almışsın..Şimdi gördüm topici valla..:mrgreen:
Hayırlı ve uğurlu olsun..:rendeer:
Kazasız bol km'li ve bol rüzgarlı yollara..:cat:
Artık sende Kymco'cusun...
Hayırlı uğurlu olsun. :rendeer:
Kymco kullanmak bir ayrıcalıktır..![]()
Ö.Z.€.R;1240968' Alıntı:Hepinize çok teşekkür ederim. Sağolun arkadaşlar. :rendeer:
Eyvallah abicim. Çok teşekkür ederim. :rendeer:
Sorma serhatım, amca oğluna aldık senin makineden ama yinede kendimizde olmadan tam kymco'cu sayılmazdık.![]()
EEEE ne zaman islatiyoruz şimdi böyle kuru kuruya olmaz:queen:
Hayırlı olsun kazasız belasız binesiniz