- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
- Konu Yazar
- #21
Yok hocam o siyahliklar degil. Anladigim kadariyla duz ince serit seklinde 1 cm yuksekliginde falan bi tabaka var sanirim ondan bahsediyor. Haftada 3-4 kez kadikoye kadar gazlarim surekli merak ederdim bunlar ne diye bi zararinida gormedim ama muhakkak dikkat edicem artik
1 cm yüksekliğindeki tabaka olsa olsa asfalt üzerine atılmış yama olur
@karalı'nın koyduğu ekran görüntüsündeki siyahlık benim tarifime tam olarak olmasa da uyuyor.
Benim bahsettiğim siyahlık aynı @karalı'nın ekran görüntüsünü koyduğu siyahlık. Sadece onun gibi etrafa yayılmış değil de; metrelerce uzayan, bazen kamyon tekeri kalınlığında, bazen otomobil tekeri, bazen de motor tekeri kalınlığında olan bir siyahlık.
Bu siyahlık kamyon egzozlarının bıraktığı is olabileceği gibi, yağ akıtan bir aracın bıraktığı atık da olabilir