- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
- Konu Yazar
- #1
Herkese iyi forumlar.
Dün akşam Bostancı sahil yolunda gördüğüm bir olaydan sonra konuyu açma gereği duydum.
Belki bazılarınızın dikkatini çekiyordur. Özellikle çevre yollarında şeridin genellikle ortasında, bazen de lastik izine yakın yerlerde yüzlerce metre hatta kilometrelerce uzanan, soba kurumu gibi siyahımsı bir çizgi olur.
Ben bu çizgiden hep korkmuşumdur. Bana hep mazot yağ karışımı gibi bir şey gelir bu. Ancak bunu kime söylesem ya hiç farketmemiş oluyor yada görünce "yok yahu ne olacak ondan" cevabını alıyorum.
Dün akşam sahilde kız arkadaşımla ilerlerken Suadiye'deki S virajının ordan Küçükyalı'ya kadar uzanan bahsettiğim siyah çizgiden vardı. Onu görünce dedim ki; bak yine birisi arabasının ağzına sıça sıça gitmiş. S virajının orada başladığı için, apaçinin biri arabayı dağıttı sandım. Bayağı ilerledikten sonra Küçükyalı'ya gelince bir baktım, belediye otobüsü sağa çekmiş, dörtlülerini yakmış. İyice yakınlaşınca da gördüm ki, otobüsün durduğu yer bir 20 30 metre kadar gerisi iyice yağ içinde. Muhtemelen karteri delmiş/patlatmış.
Bostancı taraflarında arabalar, motosikletler, bu siyah çizgiye hiç aldırmadan yardırıyorlardı. Bunu görünce aklıma bir kaç sene önce izlediğim bir haber geldi ve arayıp videosunu buldum.
Youtube videosunda çok belli olmuyor ancak haber linkine tıklarsanız oradaki videoda daha net görürsünüz. E-5'e bağlanan sapağın şeridin solundan başlayıp, solundaki şeridin soluna kadar uzanan bir siyah şerit var. Otomobil bir süre bu siyah şeritte ilerledikten sonra direksiyon hakimiyetini kaybediyor ve ne yazık ki ölümle sonuçlanan bir kaza meydana geliyor.
Diyeceğim o ki; bu siyah şeritlere çok çok dikkat edin. Bakımsız otobüsler, kamyonlar, otomobiller yüzünden canınızdan olmayın
http://www.sondevir.com/?aType=haberYazdir&ArticleID=118012&tip=haber
[yt]Z7wk6BgO4FM[/yt]
Dün akşam Bostancı sahil yolunda gördüğüm bir olaydan sonra konuyu açma gereği duydum.
Belki bazılarınızın dikkatini çekiyordur. Özellikle çevre yollarında şeridin genellikle ortasında, bazen de lastik izine yakın yerlerde yüzlerce metre hatta kilometrelerce uzanan, soba kurumu gibi siyahımsı bir çizgi olur.
Ben bu çizgiden hep korkmuşumdur. Bana hep mazot yağ karışımı gibi bir şey gelir bu. Ancak bunu kime söylesem ya hiç farketmemiş oluyor yada görünce "yok yahu ne olacak ondan" cevabını alıyorum.
Dün akşam sahilde kız arkadaşımla ilerlerken Suadiye'deki S virajının ordan Küçükyalı'ya kadar uzanan bahsettiğim siyah çizgiden vardı. Onu görünce dedim ki; bak yine birisi arabasının ağzına sıça sıça gitmiş. S virajının orada başladığı için, apaçinin biri arabayı dağıttı sandım. Bayağı ilerledikten sonra Küçükyalı'ya gelince bir baktım, belediye otobüsü sağa çekmiş, dörtlülerini yakmış. İyice yakınlaşınca da gördüm ki, otobüsün durduğu yer bir 20 30 metre kadar gerisi iyice yağ içinde. Muhtemelen karteri delmiş/patlatmış.
Bostancı taraflarında arabalar, motosikletler, bu siyah çizgiye hiç aldırmadan yardırıyorlardı. Bunu görünce aklıma bir kaç sene önce izlediğim bir haber geldi ve arayıp videosunu buldum.
Youtube videosunda çok belli olmuyor ancak haber linkine tıklarsanız oradaki videoda daha net görürsünüz. E-5'e bağlanan sapağın şeridin solundan başlayıp, solundaki şeridin soluna kadar uzanan bir siyah şerit var. Otomobil bir süre bu siyah şeritte ilerledikten sonra direksiyon hakimiyetini kaybediyor ve ne yazık ki ölümle sonuçlanan bir kaza meydana geliyor.
Diyeceğim o ki; bu siyah şeritlere çok çok dikkat edin. Bakımsız otobüsler, kamyonlar, otomobiller yüzünden canınızdan olmayın
http://www.sondevir.com/?aType=haberYazdir&ArticleID=118012&tip=haber
[yt]Z7wk6BgO4FM[/yt]
Son düzenleme: