Yola Atlayan Sürücü ve Tartışma

Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
Dostum hemen 1000'lik bir motor al. Ben geçen aldım şimdi 350! yapıyorum. Çok keyif alacaksın emin ol!
 
Katılım
27 Kas 2014
Mesajlar
161
KArdeşim videolarını seyrettim inanılmaz agrasif kullanıyorsun motoru.Etrafına siktir et kendine kendi ruh sağlığına yazık.Etraf ta birincil önemli.Fakat gerçekten biraz trafiği oku ve yumuşak kullan motoru.Birde insanları korkutma öcü değilsin sen..
 
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
31
KArdeşim videolarını seyrettim inanılmaz agrasif kullanıyorsun motoru.Etrafına siktir et kendine kendi ruh sağlığına yazık.Etraf ta birincil önemli.Fakat gerçekten biraz trafiği oku ve yumuşak kullan motoru.Birde insanları korkutma öcü değilsin sen..

Güzel bir dille yapılan uyarılarınızı dikkate alıyorum. Ancak ben motosiklet kullanmaktan bu şekilde zevk alıyorum. Agresif bir sürüş sergiliyor olabilirim ve yanlışlarım elbette olabilir fakat bana karşı yorum yaparken bu denli hiddetli olan arkadaşların yorumlarını dikkate alamıyorum. Önce kendileri sakin olmayı öğrenmeliler bana kalırsa.

Trafikte çıkabilecek tartışmalarda sakin olmak gerektiği konusuna dönmek gerekirse kesinlikle katılmıyorum. Kendi adıma konuşmam gerekirse bir motosiklet sürücüsüne karşı yapılan bir hatada sessiz kalırsam karşı taraf bunu 10 saniye sonra unutacak ve aynı hatayı başka bir motosikletliye ve ya bana karşı tekrarlayacaktır. Ancak bu olayı örnek vermek gerekirse bu adamın bir dahaki sefere tali yoldan çıkarken daha dikkatli olacağına inanıyorum. Bu kadar pasif kalmamalıyız zannımca. Daha öncede paylaştığım videoyu tekrar paylaşmak istiyorum. Lütfen izleyin. Okan Bayülgen bu konuda çok doğru söylemiş.


http://youtu.be/Lvm6sEXHkjw?t=5m1s



Bu arada hala karşı tarafı dinlemekten aciz olan ve yazdıklarımı okumadan istedikleri gibi anlayıp yorum yapan arkadaşlardan da yazdığım mesajları okumalarını daha sonra yorumda bulunmalarını rica ediyorum.

Saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Daha fazlası için ........


sevgili dostum, yola atlayan sürücü konusunda sana kısmen hak veriyorum. neden kısmen? sol tarafın boş olduğu için kaçınma manevrası yapabilecek durumda idin. belkide vatandaş bunu düşünerek yola çıktı. her halükarda vatandaş hatalı ona lafım yok.

lakin diğer videolarını seyrettiğimde gereksiz agresif sürüşünü izledim.
ninja seninle kapışmamış kendi kendine gaza gelmişsin.
duke sürücüsünün amacını anlamadım lakin senin senin o karanlıkta, insanların en dalgın ve yorgun olduğu anda gazlaman senin can güvenliğini tehlikeye atmış.
yayalar ile olan durum hakkında yorum yapmayacağım yeterince yorum yapılmış. kendi içinde doğru yapıp yapmadığını duruma dayalı olarak kendin karara bağlamalısın. tamamen iyi niyetli olduğunu düşünelim (yani maksadın dalgın yayı uyandırmak diye hesap edelim) yinede riskli. panik halinde o yayalar hata yapabilirler idi.

iyi mi sürüyorsun kötü mü diye yorum yapmak benim görevim değil ancak sana naçizane tavsiyem kendini daha da geliştirmen yönünde olacaktır. yukarıda belirttiğim gibi agresif bir sürüşün var. sen hata yapmayacak kadar iyi bile olsan trafiği beraber paylaştığımız her sürücü çok iyi değil. aynasına bakmayan, sinyal vermeyen, motoru küçük araç olarak algıladığı için görmezden gelen.... çeşit çeşit adam var. sen kendini güvene al bu kadar sert sürüş hem psikolojik olarak hemde fiziksel olarak seni bir müddet sonra yoracak ve hata yapmana vesile olacaktır.

en iyi motorcu hayatta kalan motorcudur. hayatta kal ve sürmeye devam et.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bence bu işi bırak....
Canın çok yanar...
Çünkü normal bir sürücü değilsin...
Motor bir araçtır...
Sen amaç olarak kullanıyorsun ve ciddi tehlikeler saçıyorsun...
 
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
31
sevgili dostum, yola atlayan sürücü konusunda sana kısmen hak veriyorum. neden kısmen? sol tarafın boş olduğu için kaçınma manevrası yapabilecek durumda idin. belkide vatandaş bunu düşünerek yola çıktı. her halükarda vatandaş hatalı ona lafım yok.

lakin diğer videolarını seyrettiğimde gereksiz agresif sürüşünü izledim.
ninja seninle kapışmamış kendi kendine gaza gelmişsin.
duke sürücüsünün amacını anlamadım lakin senin senin o karanlıkta, insanların en dalgın ve yorgun olduğu anda gazlaman senin can güvenliğini tehlikeye atmış.
yayalar ile olan durum hakkında yorum yapmayacağım yeterince yorum yapılmış. kendi içinde doğru yapıp yapmadığını duruma dayalı olarak kendin karara bağlamalısın. tamamen iyi niyetli olduğunu düşünelim (yani maksadın dalgın yayı uyandırmak diye hesap edelim) yinede riskli. panik halinde o yayalar hata yapabilirler idi.

iyi mi sürüyorsun kötü mü diye yorum yapmak benim görevim değil ancak sana naçizane tavsiyem kendini daha da geliştirmen yönünde olacaktır. yukarıda belirttiğim gibi agresif bir sürüşün var. sen hata yapmayacak kadar iyi bile olsan trafiği beraber paylaştığımız her sürücü çok iyi değil. aynasına bakmayan, sinyal vermeyen, motoru küçük araç olarak algıladığı için görmezden gelen.... çeşit çeşit adam var. sen kendini güvene al bu kadar sert sürüş hem psikolojik olarak hemde fiziksel olarak seni bir müddet sonra yoracak ve hata yapmana vesile olacaktır.

en iyi motorcu hayatta kalan motorcudur. hayatta kal ve sürmeye devam et.

Nazik uyarılarınız için teşekkürler. Ninja ile olan videoda tam görülmemiş ama bakışıyoruz orda ondan sonra o hızlanmaya başlıyor. Duke ile olduğu gibi.

Yolun sol tarafına o an refleksle araba olabileceğini düşündüğüm için geçmedim sanırım bilmiyorum. Tamamen refleks olarak o şeritte kaldım tabi ki sola geçmem daha güvenliymiş videoyu izleyince bunu ben de gördüm ancak o an bu kadar hızlı düşünülemiyor.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
Arabayı 30 metrede görüyorsun o an sola geçmeyi düşünemiyorsun..bence biraz saçma..
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
695
Ancak ben motosiklet kullanmaktan bu şekilde zevk alıyorum. Agresif bir sürüş sergiliyor olabilirim ve yanlışlarım elbette olabilir fakat bana karşı yorum yaparken bu denli hiddetli olan arkadaşların yorumlarını dikkate alamıyorum. Önce kendileri sakin olmayı öğrenmeliler bana kalırsa.

Demek sen böyle zevk alıyorsun ha? Yolda yürüyen milleti ara gazla korkutarak, ona buna (sana göre trafik kurallarına uymadığı için) sataşarak... Ama efendim ninja sürücüsü sana bakış atmış kapışmaya başlamışsınız, attığın makasın haddi hesabı yok. Kimsenin canını tehlikeye atmıyorsun sen değil mi? Hep sana yapılıyor, sen kimseye bir şey yapmıyorsun.

Dur ben seni egm ye bir şikayet edeyim, bakalım neler olacak.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Böyle bir sürüş tarzı kabul edilemez. Özellikle o yayaların üstğne sürmenin mantığı nedir? Ben günün yorgunluğu koşturmacası içindr fiziksel güç ile ulaşım sağlamaya çalışacağım, yoldan geçmeye çabalarken kendini action man sanan biri trafik akışından çok daha hızlı bir şekilde yolda belirecek. Buna rağmen çok bi iş yapıyormuş gibi gaz açarak üstüme sürecek. Ensesinden yakalar nazikçe uyarırım o adamı, tabakhaneye gidecek ya...Senin insana saygın kalmamış kardeşim, o yüzden kimseden saygı bekleme. Motosiklet kullanırken o egolarınızdan, komplekslerinizden, şekilciliğinizden bir kurtulun artık. Şimdi bana kız ama içten içe bir düşün, o agresiflik başka motosikletlileri düşündüğün için mi gerçekten. Yoksa düşündüğün şey motosiklet kullanan biri olarak ne kadar büyük olduğun ve insanların senin onunde eğilmeleri gerektiği mi...
Ha bu arada bir söz vardır; El yumruğu yemeyen kendi yumruğunu balyoz sanır
 
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
31
Demek sen böyle zevk alıyorsun ha? Yolda yürüyen milleti ara gazla korkutarak, ona buna (sana göre trafik kurallarına uymadığı için) sataşarak... Ama efendim ninja sürücüsü sana bakış atmış kapışmaya başlamışsınız, attığın makasın haddi hesabı yok. Kimsenin canını tehlikeye atmıyorsun sen değil mi? Hep sana yapılıyor, sen kimseye bir şey yapmıyorsun.

Dur ben seni egm ye bir şikayet edeyim, bakalım neler olacak.

Plakamı özel mesaj yoluyla mı ileteyim size, hatta isterseniz zahmet etmeyin ben direkt egmye yollayabilirim. Çünkü aleyhime bir sonuç çıkmayacağından eminim. Zaten u dönüşü videosunu ve bu videoyu egmye bizzat yolladım.

Ve evet böyle zevk alıyorum. Siz çok efendi, trafiğe saygılı, kendinden çok önce başkalarını düşünen, karşınızdaki hatalı olsa da saygıda kusur etmeyen biri olmakta özgürsünüz; tıpkı benim istediğim gibi davranmakta özgür olduğum gibi.
 
Son düzenleme:
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
Adama yaptıklarında haklısın. Diğer video da gençlere şaka olsun diye ve acele etsinler diye egzos yapmışsında o iki kadına yaptıkların saygısızlık. Sonuçta yaylana yaylana yürümüyorlar acele ediyorlar. ve trafiğin ortasında kalmışlar. Sende insansın unutma. Ben bu yorumu dün büyük bir kaza atlattığım halde ve bir adamın dengesiz hareketine rağmen yazıyorum sen tahmine t artık ne derecede bizi üzdüğünü.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
https://www.youtube.com/watch?v=L-cG-sC9Vp8

Bu sürüşle fazla yaşamazsın hocam durumun tam farkında değilsin belli, kulak asmıyorum dediğin buradaki yorumlara biraz kulak as bence. 1-2 sevenin varsa yazık olur cunku fazla sürmez böyle bigün patlarsın
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Saygısız olduğun kadar ukalasın da.....
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Yolun sol tarafına o an refleksle araba olabileceğini düşündüğüm için geçmedim sanırım bilmiyorum. Tamamen refleks olarak o şeritte kaldım tabi ki sola geçmem daha güvenliymiş videoyu izleyince bunu ben de gördüm ancak o an bu kadar hızlı düşünülemiyor.

haklısın bazen insanın basireti bağlanıyor. normalde görebileceği detayları kaçırıyor. ileri sürüş eğitimi almanı şiddetle tavsiye ediyorum.
eşim ile beraber motor sevdasına yakalandık. "biz bunu süreriz ne var yahu" dediğimiz aletten daha düşüğüne bindiğimizde "bizde ki de tam cahil cesareti imiş" dedik. cb 125 ace ile eğitim aldık. hafif motor, küçük motor vs ama ne yanlışlarımız çıktı ortaya. el kadar çocuğa versen biner sürer. ama binip sürmek ile gerçekten sürebilmek arasında dağlar kadar farklar var mış.

agresif sürüşüne çok fazla takıldım ben. sen niye takıldın diyecek olursan: bende araba kullanırken agresif ve hızlı olmayı seven bir adamım (motorda o kadar güvenemiyorum) ama bunu akan hafif trafikte, önce kendi canıma ve malıma zarar vermeden sonra başkasının sebebi olmamaya dikkat ederek yapıyorum. videolarını oturup ikinci kez seyredince çok fazla gereksiz risk aldığın dikkatimi çekti.

seyir halinde tepki vermek ve tahlil etmek ile oturduğumuz yerden verilecek tepkileri veya tahlillerde bulunmak farklı şeyler. trafikte saliselik kararlar almak zorundayız. belki o an için yaptığın doğru gözükebilir lakin şu soruyu da sürekli sormak lazım: ya solladığımız veya sağından geçtiğimiz aracın kör noktasında iken vatandaş manevra yapmaya veya yolda gördüğü bir şeyden (kedi, köpek, kuş, çukur vs) kaçmak için bulunduğumuz tarafa kırarsa ne yapacağız? videolarını bir daha seyret ve iki aracın arasından geçerken sıkışıp düşmek zorunda kaldığını hayal et...

bence agresif sürmekten uzak dur. yol boş olur, makas için uygun mesafelerin vardır ve seyir hızları stabil dir... kabul edilebilir (edilebilir diyorum bak edilir demiyorum). genç bir kardeşimizsin, önünde uzun bir hayat var. bir anlık hata ile ömür boyu pişman olacağına, bir anlık gecikme ile ömür boyu mutlu olmak daha iyi değil mi?

yukarıda yazdıklarımın tamamı hepimiz için geçerli! sadece senin için değil. okuyan herkes kendine yazılmış gibi okusun veya o videolardaki sürücü kendisiymiş gibi seyretsin (ben dahil). evet 2 teker üzerinde hayat bize güzel. daha da güzel olması bizim elimizde!
 
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
31
haklısın bazen insanın basireti bağlanıyor. normalde görebileceği detayları kaçırıyor. ileri sürüş eğitimi almanı şiddetle tavsiye ediyorum.
eşim ile beraber motor sevdasına yakalandık. "biz bunu süreriz ne var yahu" dediğimiz aletten daha düşüğüne bindiğimizde "bizde ki de tam cahil cesareti imiş" dedik. cb 125 ace ile eğitim aldık. hafif motor, küçük motor vs ama ne yanlışlarımız çıktı ortaya. el kadar çocuğa versen biner sürer. ama binip sürmek ile gerçekten sürebilmek arasında dağlar kadar farklar var mış.

agresif sürüşüne çok fazla takıldım ben. sen niye takıldın diyecek olursan: bende araba kullanırken agresif ve hızlı olmayı seven bir adamım (motorda o kadar güvenemiyorum) ama bunu akan hafif trafikte, önce kendi canıma ve malıma zarar vermeden sonra başkasının sebebi olmamaya dikkat ederek yapıyorum. videolarını oturup ikinci kez seyredince çok fazla gereksiz risk aldığın dikkatimi çekti.

seyir halinde tepki vermek ve tahlil etmek ile oturduğumuz yerden verilecek tepkileri veya tahlillerde bulunmak farklı şeyler. trafikte saliselik kararlar almak zorundayız. belki o an için yaptığın doğru gözükebilir lakin şu soruyu da sürekli sormak lazım: ya solladığımız veya sağından geçtiğimiz aracın kör noktasında iken vatandaş manevra yapmaya veya yolda gördüğü bir şeyden (kedi, köpek, kuş, çukur vs) kaçmak için bulunduğumuz tarafa kırarsa ne yapacağız? videolarını bir daha seyret ve iki aracın arasından geçerken sıkışıp düşmek zorunda kaldığını hayal et...

bence agresif sürmekten uzak dur. yol boş olur, makas için uygun mesafelerin vardır ve seyir hızları stabil dir... kabul edilebilir (edilebilir diyorum bak edilir demiyorum). genç bir kardeşimizsin, önünde uzun bir hayat var. bir anlık hata ile ömür boyu pişman olacağına, bir anlık gecikme ile ömür boyu mutlu olmak daha iyi değil mi?

yukarıda yazdıklarımın tamamı hepimiz için geçerli! sadece senin için değil. okuyan herkes kendine yazılmış gibi okusun veya o videolardaki sürücü kendisiymiş gibi seyretsin (ben dahil). evet 2 teker üzerinde hayat bize güzel. daha da güzel olması bizim elimizde!


Çok teşekkür ederim. Son derece nazik bir yaklaşımınız olmuş. Bana akıl vermeye çalışan arkadaşlar benden daha sinirli olunca örnek alamıyorum ister istemez. Dikkatle okudum ve dediklerinizde son derece haklısınız. Söylediklerinizi ciddi anlamda dikkate alacağım. Tekrardan teşekkür ediyorum nezaketiniz için.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Motosiklet kullanmayı öğrendikten sonra bu videoyu tekrar izlemeni öneririm

Edit: Diğer videolarını da izledim. Eğitim almadan trafikte dolaşmamalısın bence

arkadaşıma kesinlikle katılıyorum diğer videolarını da izledikten sonra fazlasıyla ofansif sürdüğünü farkettim. başka araçlara suç buluyorsun ama tamamı senin hataların yüzünden kaynaklanıyor. yanlış anlama ama trafikte motosikletlere olumsuz bakış açısına yönlendiriyorsun insanları.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Siz çok efendi, trafiğe saygılı, kendinden çok önce başkalarını düşünen, karşınızdaki hatalı olsa da saygıda kusur etmeyen biri olmakta özgürsünüz; tıpkı benim istediğim gibi davranmakta özgür olduğum gibi.

Bi söz var bilin mi?

"Benim özgürlüğümün başladığı yerde senin özgürlüğün biter"
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst