Sevgili recess, bizlerin fikrini sordun, izlememizi istedin, izledim videolarını.
sanırım bizim " royıl jordeyniyın " a özenmişsin, yada dizini, bacağını parçalayıp yardım dilenen M13'e..
hata etmişsin. ( çünki yayalar söz konusu olunca ağzınla kuş tutsan hatalısın kardeşim; ki sen yayaların peşine düşüyorsun. acı; çok acı! )
çok tehlikeli ve tacizkar kullanıyorsun motoru.. yayaların peşine düşüp korkutmak en hafif tabiri ile tacizdir. bir savcı senin videolarını izleyip " niyet " bile bulur... hukuken eğer motorlu bir taşıt sürüyorsan sorumlusun arkadaş. inanmıyoran tanıdığın bir bilene sor..
ne gördüm videoda, çok hızlı değilsin, sol tarafın boş, araba 30 metre önce çıkmış ne olurdu hafifçe gaz kapasan? hiç.
farkında mısın bilmiyorum, İstanbulda ON BEŞ MİLYON insan yaşıyor. bak böyle yazılıyor: 15.000.000. yazması bile sorun.
yolları sen mi yaptırdın, bahçenin mi içinde, miras mı kaldı ki kimse senin önüne çıkmayacak?
ama sen bizlere özgürlük veren, rahatlık veren, hayatımızdan kazandıran motosikleti başkalarını korkutmak, ürkütmek, taciz etmek için kullanmaya başlamışsın.
yazık etmişsin kendine, senin sayende de biz motosiklet kullanıcılarına.
hani soruyoruz ya adımızı kimler kötüye çıkarıyor diye? sen onlara örneksin işte. acı, çok acı..
kendi videolarımı buradan 1 durum hariç hiç palaşmadım, isteyen açar bulur çünki. senin yaptıklarının aksine sorumluluk sahibi kişiler bak nasıl motosiklet sürüyor videonun tamamını da izleme ilk 25 sn de neler var. ben söyleyeyim mi insanlık var insanlık...
bir göz at:
https://www.youtube.com/watch?v=ou1iCtVRrjA başka şeylerde var sen onları izleme.
bak kardeşim işin özü şu:
ben senin hatalarını hoşgörü ile affedebiliyorsam affedeceğim ki; yarında bir başkası bana hoşgörüde bulunsun.. haa üye olun demişsin, yolda yürürken beni ez diye mi?