Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
Arkadaşlar diyelim ki kaskı değiştirdik,eski kasktan yeni kaska takmak için aparatları yeniden mi alacağız?
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Arkadaşlar diyelim ki kaskı değiştirdik,eski kasktan yeni kaska takmak için aparatları yeniden mi alacağız?

Siz motorunuzun benzini bitince benzin deposunu atıp yeni dolu benzin deposu mu alıyorsunuz?!:p
Üreticiler de sizin gibi düşünebiliyor, emin olun:)
Aparatı eski kasktan söküyorsunuz(en zor kısım burası, zira sökülmüyor kolay kolay), büyük ihtimal yapışkan kısmı kaskta kalır, kaskta değil de aparatta kalırsa eski bantı da aparattan söküyorsunuz, Ürünün(sjcam 4000/4000wifi) yanında 2 tane daha extra yapışkan 3m bant geliyor, onu aparata yapıştırıp aparatı da yeni kaska yapıştırıyorsunuz.

Bu başlık altında bahsedilen Next'in AEE SD21 Pro'de dahil diğer birçok aksiyon kameralarda bu yedek bantlar ürünle birlikte geliyor zaten.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Next AEE SD21 Pro ile, iki tane eğri yüzeyler, iki tane düz yüzeyler için aparat geldi.
Ayrıca yaklaşık 15-20 cm uzunluğunda da çift taraflı bant geldi.
Bu kadar seçenekle yıllarca gideriz herhalde :)
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
Bu yazının ardından yanlış taktım aparatı bıcakla kaska biraz zarar vererek cıkarttım.şimdi bana 3m çift traflı bant lazım nerden alıyoruz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------

3m cift taraflı yapışkanlı bantı nerden bulcaz arkadaşlar.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bu yazının ardından yanlış taktım aparatı bıcakla kaska biraz zarar vererek cıkarttım.şimdi bana 3m çift traflı bant lazım nerden alıyoruz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------

3m cift taraflı yapışkanlı bantı nerden bulcaz arkadaşlar.

koçtaşta felan bulursun 3m güçlü olanları var suya karşı dayanıklı vs olarak işaretlenmiş olanlardan al ama
 
Katılım
1 May 2015
Mesajlar
123
Ebaydan bende dün itibariyle sj 4000 kameramı sipariş verdim.fiyat 74 dolar .ekstra 1 batarya ile birlikte.satıcı hemen kargoya vermiş.en yüksek reytingi ve müşteri memnuniyeti olan satıcıdan aldım.aliexpress ten daha uygun gibi geldi fiyatı.bakalım ne kadar zamanda gelecek.inşallah gelince de burda paylaşırım. bu da satıcının linki

http://www.ebay.com/itm/Original-SJCAM-SJ4000-HD-1080P-Cam-Sports-Action-Waterproof-Camera-2x-Batteries-/281306722522?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item417f2ff0da


wifi li artı 3 bataryalı fiyatı da 95 dolar.
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
Siz motorunuzun benzini bitince benzin deposunu atıp yeni dolu benzin deposu mu alıyorsunuz?!:p
Üreticiler de sizin gibi düşünebiliyor, emin olun:)
Aparatı eski kasktan söküyorsunuz(en zor kısım burası, zira sökülmüyor kolay kolay), büyük ihtimal yapışkan kısmı kaskta kalır, kaskta değil de aparatta kalırsa eski bantı da aparattan söküyorsunuz, Ürünün(sjcam 4000/4000wifi) yanında 2 tane daha extra yapışkan 3m bant geliyor, onu aparata yapıştırıp aparatı da yeni kaska yapıştırıyorsunuz.

Bu başlık altında bahsedilen Next'in AEE SD21 Pro'de dahil diğer birçok aksiyon kameralarda bu yedek bantlar ürünle birlikte geliyor zaten.

Yedek bant gelmedi bana :)Hatta ben aparatın üzerindeki banta da pek güvenemedim. Silikon,daha kuvvetli yapıştırıcılar ile sabitlemeyi düşünüyorum.Bu açıdan sormak istedim. Cevap için teşekkür ederim.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
ya beyler sony hdr as100 kullanıyorum videonun sesi çok rahatsız edici geliyor bana hepsi böylemi bunların diğer action cam'lerde boylemi?
 
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
75
ya beyler sony hdr as100 kullanıyorum videonun sesi çok rahatsız edici geliyor bana hepsi böylemi bunların diğer action cam'lerde boylemi?

Rüzgar sesinden bahsediyorsanız evet genel olarak öyle bir problem var. Bende housingi takınca nispeten azaldı. 2.5mm ses kablosu alıp kulaklığıma takıp deneyeceğim ama üşeniyorum :)

Bu arada benim Next AEE'de halen kayıt problemini çözemedim. 32 gb'lık samsung bellek var fakat kayıt boyutu 8 gb'ı geçince o kayıtlar bozuk kaydoluyor. 1 tane dahamı bellek almalıyım acaba yoksa kameradamı bir sıkıntı vardır?
 
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
61
Arkadaşlar merhaba belki bu konu altında daha önce bu soru sorulmuştur ama 50 sayfalık forumu tek tek okuyamadım:D İlk action cameram olarak aklımda meşhur olan sj4000 var ama nasıldır? nedir? bilmiyorum. Sizin bana önerebileceğiniz bu fiyatlarda başka bir model ve nerden almam hakkında öneriniz varmıdır?
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Uygun fiyat olarak SJ4000 (güncel versiyonu SJ5000) ya da Next AEE SD21 Pro var.
İkisi de gayet mantıklı tercihler.
Ama Next, siparişi verdiğinin ertesi günü elinde olur, SJ4000 için biraz beklersin.
Next 400 TL, SJ4000 ise galiba 75 Dolar mıydı neydi, gümrük vergisi falan da eklenebilir o fiyata.
 
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
61
Uygun fiyat olarak SJ4000 (güncel versiyonu SJ5000) ya da Next AEE SD21 Pro var.
İkisi de gayet mantıklı tercihler.
Ama Next, siparişi verdiğinin ertesi günü elinde olur, SJ4000 için biraz beklersin.
Next 400 TL, SJ4000 ise galiba 75 Dolar mıydı neydi, gümrük vergisi falan da eklenebilir o fiyata.

Şuan araştırıyorumda nopro dedikleri sj4000 mi oluyor acaba? Türkiyeden satan firma varmı peki?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------

sj 4000 266 tl yurtdışında burda sirkeciye, eminönüne bi bakmak lazım.30/40 tl için yurtdışına bulaşmamak lazım bence ve hiç yurtdışından alım yapmadım. Codegen falcon x man hd20 var 140 tl - sj 4000 ise 99 dolar
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
Amkov AMK bence bir Türk'ün icadı :cat:
:mrgreen:
Güzelmiş bu arada :)

Amkov yurt dışında az çok bilinen bi markaymış.Ama amk kısmını bilmiyorum :)Ben tırt bi çekim bekliyorken umduğumdan iyi çıktı. Wifi ile telefona entegre edilip,kontrol ediliyor olması da hoş bi detay.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Kamerami kaska takiyorum fakat ciddi agirlik yapiyor ozellikle yüksek surtte. Goguse takmak icin aparat tavsiye edermisiniz. Sj4000
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst