Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bende aranıza bunla http://www.sjcam.com/cameras/29-sjc...s75-1080p-60fps-wifi-sport-action-camera.html katıldım ürün yarın elimde olacak 550 tl ye geldi bakalım nasıl mış göreceğiz herkese kazasız belasız

standart aksesuarlar varmış kutuda hafıza kartı alıp çekime başlarız artık

hayırlı olsun

özellikle gece çekimi yaparsan yazarmısın
sj4000'de ışıklar patlıyor goproda olmuyor mesela ve yol görüntüsüne dair ışık kaliteside çok düşüyor bu yüzden
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
hayırlı olsun

özellikle gece çekimi yaparsan yazarmısın
sj4000'de ışıklar patlıyor goproda olmuyor mesela ve yol görüntüsüne dair ışık kaliteside çok düşüyor bu yüzden

tabiki paylaşacağım çekimleri SJ nin en üst modeli bildiğim kadarıyla umarım kaliteli çekim yapıyordur
 
Katılım
18 Eki 2003
Mesajlar
90
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
348
bende kamera almayı düşünüyorum ancak;

Sj4000 wifi mi yoksa Xiomi Yi mi almalıyım?

Hangisinin çekim kalitesi daha iyi?
 
Katılım
17 Kas 2007
Mesajlar
14
Arkadaslar merhaba..
sjcam 5000 + modelivar bende.
32 gb hafiza karti var ancak video kayit ederken 2-3 saniyelik videolar cekiyor.degistiremedim uzun sureli video cekemiyorum.yardim edebilirseniz sevinirim.
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
merhaba arkadaşlar ben konuyu yeni farkettim, bende de gopro hero 4 silver var , motosiklet üzerinde sürekli kayıttayım, yardımcı olmaya çalışırım ilgilenenlere..

bu da son yaptığımız geziden bir düzenleme :)

https://youtu.be/GGCN3_mm1hk
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
161
Arkadaslar merhaba..
sjcam 5000 + modelivar bende.
32 gb hafiza karti var ancak video kayit ederken 2-3 saniyelik videolar cekiyor.degistiremedim uzun sureli video cekemiyorum.yardim edebilirseniz sevinirim.
Bende sj4000 var ayarlar menüsü aynı ise yapman gereken şu cihazı açtıktan sonra cihazı açma düğmesine tekrar basarak ayarlar menusünü açaçaksın. Bu menüde "CyclicRecord" seçip kayıt süresini istediğin gibi ayarlayabilirsin.
 
Katılım
18 Eki 2003
Mesajlar
90
bende kamera almayı düşünüyorum ancak;

Sj4000 wifi mi yoksa Xiomi Yi mi almalıyım?

Hangisinin çekim kalitesi daha iyi?

Test videoları ve özelliklerini karşılaştırınca Yi daha öne çıkıyor
Yi'nin fiyatı su geçirmez kabıyla $93 oluyor gearbest.com dan verdiğim siparişim bu ayın 9 da kargoya verilmiş 10'nunda yurtdışına sevk edildi yazıyor merakla bekliyorum acaba kaç günde gelir takılır mı?

Bu da ağır çekim test videosuymuş

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Geçenlerde hepsiburada'dan şunu aldım: Next AEE SD21 Pro Aksiyon Kamera (8 GB Sandisk MicroSD Kart + Full Aksesuar Seti Hediye)
İlk fırsatta test sürüşlerine başlayacağım :)
 
Katılım
18 Eki 2003
Mesajlar
90
mPEGJZ.jpg


EY3VyB.jpg


Xiaomi Yi kamera elime ulaştı. Gearbest.com 'dan 07.05.2015 de verdiğim sipariş 09.05.2015 de kargoya verilmiş.
Bugün 14.05.2015 de elime ulaştı bu kadar hızlı geleceğini tahmin etmiyordum. Daha kask bağlantısını ve micro sd kartını almadım bile :)
Su geçirmez kabını da sipariş etmiştim umarım oda böyle hızlı gelir.

Gelen paket EMS adlı bir kargo ile gönderilmiş. Sanırım gümrükte incelenmiş. Teslim eden kişi Gümrük Snm Ucr adında 3 TL aldı.
Gümrük kontrolü yapılmıştır etiketi var. Kutuyu maket bıçağı ile açmışlar sanırım, ufak kolinin içindeki YI'nin kutusuda kesilmiş allahtan YI'nin kutu baya sert birşey olmamış. Micro SD yi alıp test çekimlerine başlayacağım tavsiyeniz var mı?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
http://i.hizliresim.com/mPEGJZ.jpg

http://i.hizliresim.com/EY3VyB.jpg

Xiaomi Yi kamera elime ulaştı. Gearbest.com 'dan 07.05.2015 de verdiğim sipariş 09.05.2015 de kargoya verilmiş.
Bugün 14.05.2015 de elime ulaştı bu kadar hızlı geleceğini tahmin etmiyordum. Daha kask bağlantısını ve micro sd kartını almadım bile :)
Su geçirmez kabını da sipariş etmiştim umarım oda böyle hızlı gelir.

Gelen paket EMS adlı bir kargo ile gönderilmiş. Sanırım gümrükte incelenmiş. Teslim eden kişi Gümrük Snm Ucr adında 3 TL aldı.
Gümrük kontrolü yapılmıştır etiketi var. Kutuyu maket bıçağı ile açmışlar sanırım, ufak kolinin içindeki YI'nin kutusuda kesilmiş allahtan YI'nin kutu baya sert birşey olmamış. Micro SD yi alıp test çekimlerine başlayacağım tavsiyeniz var mı?

Güle güle kullanın. EMS ptt gibi değil, özel ve hızlı kargo diye biliyorum.
 
Katılım
18 Eki 2003
Mesajlar
90
Güle güle kullanın. EMS ptt gibi değil, özel ve hızlı kargo diye biliyorum.

Teşekkürler.
Kamerayı kurcalamaya başladım. İlk önce android uygulamasını şu adresden indirip kurdum (http://sports.xiaoyi.com/app/sports_camera.apk)
Wifi ile kolayca bağlandı ilk açılısta uygulama firmware güncellemesi çıktığını söyledi kamerayı güncelledi nasıl bir güncellemesi vardı bilmiyorum ama uygulamanın güncellemeleri takip etmesi güzel.

Uygulama için söyle bir video var.

 
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
75
Arkadaşlar merhaba,

Bende Next'in AEE SD21 Pro modelini satın alıp kullanmaya başladım. Genel olarak görüntü kalitesinden memnunum fakat şarj süresi canımı sıktı biraz. :)
Önceki sayfalarda bahsedilen ekranın kapanması olayını deneyeceğim. Oradan biraz daha kayıt zamanı alırız sanırım.
Benim sormak istediğim, ben cihazın yedek bataryasını kaybettim. Hepsiburada'dan baktığımda tanesi 140 tl gözüküyor. Aliexpress'te bir satıcıda 28 dolardan satışı var. Ürün şu

http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-New-AEE-1000mAh-External-Backup-Battery-D23-For-AEE-Magic-Camera-SD19-SD21-SD23/1836639781.html

2 tane almayı düşünüyorum. Sizce daha uyguna bulmamız mümkün olurmu? Yada bu üründe bir sıkıntı cıkabilirmi?

Teşekkürler.
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Arkadaşlar merhaba,

Bende Next'in AEE SD21 Pro modelini satın alıp kullanmaya başladım. Genel olarak görüntü kalitesinden memnunum fakat şarj süresi canımı sıktı biraz. :)
Önceki sayfalarda bahsedilen ekranın kapanması olayını deneyeceğim. Oradan biraz daha kayıt zamanı alırız sanırım.
Benim sormak istediğim, ben cihazın yedek bataryasını kaybettim. Hepsiburada'dan baktığımda tanesi 140 tl gözüküyor. Aliexpress'te bir satıcıda 28 dolardan satışı var. Ürün şu

http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-New-AEE-1000mAh-External-Backup-Battery-D23-For-AEE-Magic-Camera-SD19-SD21-SD23/1836639781.html

2 tane almayı düşünüyorum. Sizce daha uyguna bulmamız mümkün olurmu? Yada bu üründe bir sıkıntı cıkabilirmi?

Teşekkürler.

o yedek batarya decathlonda 75liraya satılıyor alabilirsiniz. geonaute markası var üzerinde ama aynı batarya.
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Bende Next'in AEE SD21 Pro modelini satın alıp kullanmaya başladım. Genel olarak görüntü kalitesinden memnunum fakat şarj süresi canımı sıktı biraz.

Şarjı ne kadar gidiyor yaklaşık olarak?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst