Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
671
Asagida bahsettigim Nilox markasinin ornek videosunu izleyebilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:43 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------

diger videolarada youtube kanalindan bakabilirsiniz.

http://www.youtube.com/user/WebNilox/videos
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2014
Mesajlar
5
http://www.ebay.com/itm/Waterproof-SJ4000-Camera-720P-Helmet-Sports-DVR-Car-Cam-Camcorder-Sport-DV-New-/381145233288?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item58be06b788
Ekonomik kamera isteyenler için çözüm olabilir.
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
451
Sifir kutusunda acilmamis oregon atc9k satiyorum. Uygun bütçeye. Usa malıdır. En iyi kameralar arasinda zaten.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
107
Sony action cam'lerde loop(eski kayıtları silerek sürekli kaydetme) yokmuş. Sony kullananlar şikayetçi mi bu durumdan? Hergün yol kaydedenler ne yapıyor?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
GoPro Hero 3 white + Vantuzlu aparat 500 liraya bırakırım. Bir yerlerde tripod aparatı da vardı bulabilirsem onu da veririm. Aralık 2012'de İtalya Roma mediamarkt'dan alınma. Android telefondan kumanda da edilebiliyor. Ankara içi elden teslim.
 
Katılım
31 Ara 2013
Mesajlar
197
sj 4000. Ben sipariş verdim, ama elime geçmedi henüz. geçince ayrıntılı inceleme yazarım. Gerçi yurt dışı sitelerde ayrıntılı incelemeleri var. Araştırın isterseniz.

kesinlikle tasiye etmıyorum aldım 1 hafta kullanamadım bozuldu güncelleme yapiyim düzelir dedim bu sefer hiç çalışmadı ASLA ÖNERMİYORUM alıcaksan ebay.com dan al bari ben sahibinden.com falan gibi yerlerden aldım o yüzde birabir aynısı sjcam açılış logosu zart zurt herseyi aynı oysa almadan 1 ay önce arastırmaya baslamıstım
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
Abi 400liraya next sd21 var.2yılda garantisi var gayette iyi ne uğraşıyosunuz sj4000'le ayrıca bir ay bekliyceksin bide çakması gelicek hop çaktı.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Sony action cam'lerde loop(eski kayıtları silerek sürekli kaydetme) yokmuş. Sony kullananlar şikayetçi mi bu durumdan? Hergün yol kaydedenler ne yapıyor?

ben 32gb kart kullanıyorum. benim kullanımımla, günde 80dk gibi, iki gün çok rahat yetiyor. hatta bazen 3 günü bitirdiğide oluyor. Normalde her akşam bilgisayara aktarıp kartı boşaltıyorum. böylece hem çektiklerimi unutmadan ayıklayabiliyoum hem de kartı boşaltmaya fırsatım olmazsa diye hafızada yer açılıyor.

Tekrarlı çekimin action cam.lerdeki amacını anlayamadım? yol kayıt kamerası (dash cam.) değilki bunlar; neden daha önce çektiklerinin üzerine yazıp benim kaydımı silsin ki? :silent: action cam'in amacı çektiklerinizi kayıt etmek; onları kaybetmek değil? :bounce: :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------

arkadaşlar bende de gopro plus 3 var çekimleri özellikle renkleri çok iyi hatta ben video serisi bile çekiyorum onla ilgilenirseniz urlsihttps://www.youtube.com/channel/UCwniDXNRRU-ckW3cS2Bqiww/videos


Go prolar piksellenme ve netlik kaybı yapıyor. :sunny: belki yazılım güncelleme ile ilgili bir sorundur ancak pekçok gopro çekiminde bu sorunlar var.

Not: senin kanala aboneyim. videolarını beğenerek izledim. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------

Sizce ?
Gopro Hero4 Black mi Sony FDR-X1000V mi ?

royal jordanian'ın gopro 4 black'i var ama o, 3+yı beğeniyor. https://www.youtube.com/watch?v=PVULgH3mOtw
ben as100v kullanıyorum. ben çok memnunum. özelikle gece, az ışıklı ortam çekimleri goproalrdan iyi. ( elbet benim düşüncemdir.)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
107
ben 32gb kart kullanıyorum. benim kullanımımla, günde 80dk gibi, iki gün çok rahat yetiyor. hatta bazen 3 günü bitirdiğide oluyor. Normalde her akşam bilgisayara aktarıp kartı boşaltıyorum. böylece hem çektiklerimi unutmadan ayıklayabiliyoum hem de kartı boşaltmaya fırsatım olmazsa diye hafızada yer açılıyor.

Tekrarlı çekimin action cam.lerdeki amacını anlayamadım? yol kayıt kamerası (dash cam.) değilki bunlar; neden daha önce çektiklerinin üzerine yazıp benim kaydımı silsin ki? :silent: action cam'in amacı çektiklerinizi kayıt etmek; onları kaybetmek değil? :bounce: :)


Cevap için teşekkürler. 32gb kartım vardı. Sony alırsam yeterli olur o zaman.

Motorsiklette action cam'i dashcam oalrak kullanıyoruz zaten. Dash bizim kafamız. :) İlgilinç bir olay yoksa, Kaza falan olmadıysa kamera silsin işte en eski görüntüyü. İşe gidiş geliş kaydetmek için loop çekim daha rahat olur kanısındayım.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Cevap için teşekkürler. 32gb kartım vardı. Sony alırsam yeterli olur o zaman.

Motorsiklette action cam'i dashcam oalrak kullanıyoruz zaten. Dash bizim kafamız. :) İlgilinç bir olay yoksa, Kaza falan olmadıysa kamera silsin işte en eski görüntüyü. İşe gidiş geliş kaydetmek için loop çekim daha rahat olur kanısındayım.

Allah kaza, bela vermesin tabii. Ben kaydettiğim ilginç şeyleri montajlayıp youtube'ye koyuyorum aklım ona gitti. Siz delil amacı ile kullanıyormuşsunuz. :)

benim kamerada tekrarlı çekim " loop " diye değil " flip " diye geçiyor. " flip " komutunu " on " durumuna ayarlarsanız kart dolduğunda eski verinin üzerine yazacaktır. :) selamlar.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
merhaba. sj4000 kameramı değiştirmek istiyorum. uzaktan kumandalı kamera almak istiyorum. amacım 10 saat yolculuğu parça parça, tek şarj ile çekmek. bu uzaktan kumandalı kameralarla kayda başlayıp durdurabiliyorsunuz ama kayıttan çıkınca pil tüketimleri ne oluyor? 10 saatlik yola dayanabilir mi?
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
merhaba. sj4000 kameramı değiştirmek istiyorum. uzaktan kumandalı kamera almak istiyorum. amacım 10 saat yolculuğu parça parça, tek şarj ile çekmek. bu uzaktan kumandalı kameralarla kayda başlayıp durdurabiliyorsunuz ama kayıttan çıkınca pil tüketimleri ne oluyor? 10 saatlik yola dayanabilir mi?
standart ekipmanla 10 saatlik çekim yapabilen kamera yok
en iyisi bile 3 saati geçmiyor genelde
güçlendirilmiş pil yada hareket halinde usb kabloyla beslemek işe yarayabilir
ayrıca wireless desteği olan kameraların daha fazla enerji tükettiğini unutmamak lazım


bu da benim gopro hero yu monster 796 ya uygulamam
bu açıdan iyi görüntü ve ses veriyor

 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Görüntülerde yüksek karşıtlık ve renk doygunluğunu çok seviyorum ama GoPro serisindeki gereksiz kontrast beni sinir ediyor. Bu yüzden SJ4000 Wi-Fi ^=^
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
standart ekipmanla 10 saatlik çekim yapabilen kamera yok
en iyisi bile 3 saati geçmiyor genelde
güçlendirilmiş pil yada hareket halinde usb kabloyla beslemek işe yarayabilir
ayrıca wireless desteği olan kameraların daha fazla enerji tükettiğini unutmamak lazım


bu da benim gopro hero yu monster 796 ya uygulamam
bu açıdan iyi görüntü ve ses veriyor

[url]http://i.hizliresim.com/VV2kgv.jpg[/url]

10 saat kayıt yapmasını istemiyorum. yol 10 saat ama motordan inmeden kayda başlayıp, 30 saniye kaydedip durdurucam. bu şekilde parçalarla 1 saat kayıt yapabilir. ama uzaktan kumandadan bu işi yapmak istersem, kayıt yapmayacağı o 9 saatte pil harcıyor mu, ne kadar harcıyor, onu merak ediyorum.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Sony icin soyleyeyim kaydi durdurunca bir sure sonra uykuya geciyor. Ama bu sekilde 9 saat dayanirmi bilmiyorum?
Kendi ozel kumandasindan ya da telefonunuzdan acip kapatabilirsiniz. Tel icin uygulasi car.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
stand by moduna geçiyordur kamera
ancak yine de enerji tüketimini bilmek zor
test etmek lazım
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
arkadaşlar bugün next sd21 action kameram geldi.Kullananlar ayarlarını söyleyebilir mi?birde aldığımda balık göz çekiyor onu nasıl ayarlayacağım.Kısacası bu makinadan verim alabilmem için bütün ayarlarını tarif eder misiniz?Teşekkürler.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
10 saat kayıt yapmasını istemiyorum. yol 10 saat ama motordan inmeden kayda başlayıp, 30 saniye kaydedip durdurucam. bu şekilde parçalarla 1 saat kayıt yapabilir. ama uzaktan kumandadan bu işi yapmak istersem, kayıt yapmayacağı o 9 saatte pil harcıyor mu, ne kadar harcıyor, onu merak ediyorum.

telefonuda motorda önünüzde bir yere monte ediyorsanız eğer wifi ile bağlayıp bu sorunu çözebilirsiniz.
fakat wifi açıkken baya bir pil harcanıyor bilginiz olsun
yani tam dolu bir pille 2 saat üzerinde kayıt alabiliyorsunuz fakat wifi açıkken 1 saat altına iniyor bu süre çünkü sürekli olarak telefona görüntü aktarımı oluşuyor en basidi

he ama benim gibi elinin kolayca erişebileceği yola olan bakışını bozmayacak yerlerde ise yolda açıp kaydı başlatıp yine durdurabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst