- Katılım
- 7 Ağu 2007
- Mesajlar
- 2,758
telefonuda motorda önünüzde bir yere monte ediyorsanız eğer wifi ile bağlayıp bu sorunu çözebilirsiniz.
fakat wifi açıkken baya bir pil harcanıyor bilginiz olsun
yani tam dolu bir pille 2 saat üzerinde kayıt alabiliyorsunuz fakat wifi açıkken 1 saat altına iniyor bu süre çünkü sürekli olarak telefona görüntü aktarımı oluşuyor en basidi
he ama benim gibi elinin kolayca erişebileceği yola olan bakışını bozmayacak yerlerde ise yolda açıp kaydı başlatıp yine durdurabilirsiniz.
telefon işi dediğiniz gibi pil tüketiminden olmaz. telefonu şarj'a monte etmem gerekir. hem eldinvenle zor olur. öyle olacaksa direk kamerayı şarja bağlarım ama, bunların kumandalarını far açma düğmesi gibi gidona monteleyip o şekilde kullanmayı düşünüyorum.

