Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
istediğin max olsun.
kitabını yazdım onun.
ama fırsat bulup okuyamadım :)
aklına takılan nokta olursa elbet yardımcı olurum Burak :cat:

Eyv. cem abi bu arada adını cenk zannediyordum kusura bakma . :mrgreen: Xtrem max sayfasında Uğur ile birlikte dün yazdık oradan yazarsan sevinirim abi . :cherry:
 
Katılım
9 Şub 2005
Mesajlar
574
daha önce cevap verildiyse kusura bakmayın ancak bu sj4000'in bataryası çekim yapılırken ne kadar dayanıyor acaba?
 
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
429
kendi yapmış olduğum gopro black plus 3 modeli incelemesi

http://www.canonturk.com/diger-markalar/27932-gopro-hero-black-3-incelemesi.html
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
kasktaki görüntü açısı çok çok daha iyi insan izlerken kendini bi ferah hissediyo ya :D


Kaskta görüntü güzel oluyor evet :) Ama işte benim ürün çakma gelince batarya 30 dakida da bitiyor ... :pr: 2. olarak ileride gopro alacağım inş.
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
118
Arkadaşlar bende az önce sipariş verdim banggood sitesinden Sj4000 yellow 96 dolar + batarya 8 dolar + Battery Charger Case 5 dolar 6b84ae ödeme kısmında yazınca 10 dolar düşüyor 99.09 yaklaşık 210.12 liraya geldi elime geçince yapacağım çekimler ile görüş ve önerimi sizlerle paylaşacağım .Konuyu okudum okadar çok yer ve site gezdim nerede ne okuduğumu hep şaşırdım açıkcası monopod tavsiyesi olan kullanan memnun kalan arkadaşlardan linkle birlikte yorumunu rica ediyorum teşekkürler.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
hareket halinde şarz etme gibi bi olanak yokmu bu tarz kameralarda?

Araba olsaydı olurdu ama , motosiklet üzeride ne yazıkki yok . Anca motor dururken şarj edebiliriz . Bende usb çakmaklık var , motorda mola verdiğimde o şekilde şarj edebilirim ama hareket halinde şarj etme imkanımız yok .
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
Sj4000 i yaklasik 1 haftadir kullaniyorum :) su altinda,arazide vs denedim gayet basarili,ozellikle su alti cekim kalitesi tam puan aldi benden :)
Kismetse yarinda kaskta ve depoda denicem iki adet base ve bant cikti bi base in arkasinda kirmizi digerinde 3m bant var hangisi daha saglamdir ? Bide kask ilk geldiginde su gecirmez kilifta takili olan siyah aparatin vidasi sıkısti zar zor cikarabildim simdide cok zor skiliyor elimde kalicak diye korkuyorum neden yapar ? Plastigi bence orta kalite sert plastik pek guvenmemek lazim
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Düşünen olursa elimdeki gopro hero2 satılıktır.Resimde gözüken tüm aksesuarları ile 475 lira son fiyattır.


a3fd61.jpg
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
ya bi vantuzlu araç tutacağı alayım dedim aliexpress'ten 3 dolara bayramda araç kiralarım orada kullanırım diye 13ünde çin'den yurtdışına sevk edilmiş 10 gün oldu hala gelmedi Türkiye'ye :D kamera 5 gün sürmedi gelmesi halbuki :D
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Buda sj4000 ile 2. part çekimim beyler buyrun izleyin . :)

 
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
5
merhaba arkadaşlar,malum ihtiyaç üzerine (motosiklet için) Prestigio RoadRunner 710x i yanında hediyesi 16 gb hafıza kartıyla aldım ben alırken son 9 adetti şu anda 3 e düşmüş (HB de).çinden vs bir takım şeyler aldım ama bu camera işi biraz olsada riskli olabilir diye almadım bir kaç lira daha verip bunu aldım servisi garantisi türkçe kitapçıkları,servisi var.kullanımı kolay,lcd ekranı yok aparatları çok,kask, araç, bisiklet, kafa bantı, gibi takım taklavatlar mevcut fazlasını kullanmasanız satarsınız çünki diğer kameralara uyacak şekilde zannımca..görüntüler youtube'da dolu,ayrıca su üstünde su altında çekimleri gördüyseniz çok profesyonel olmasada hatıra niyetine saklanılabilir ilerde torunlarla seyretmek için..çorbada bizimde tuzumuz olsun istedim tekeriniz düz bassın
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Akrabaların yanına gittiğim için yazamadım bir kaç gündür. Kameram salı günü elime ulaştı. Yaklaşık olarak 3 haftada geldi yani. Denedim test ettim bozukluk yok. Water resistant yazıyor orjinal ürün anladığım kadarıyla. Yeni kaskımı alınca takıp deneyeceğim :) tazy21 Abi'mizin verdiği linkten gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz. Ayrıca adam hediye gibi yollamış. Ürün gümrükte vs hiç açılmamış direk paketli haliyle geldi.
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
Akrabaların yanına gittiğim için yazamadım bir kaç gündür. Kameram salı günü elime ulaştı. Yaklaşık olarak 3 haftada geldi yani. Denedim test ettim bozukluk yok. Water resistant yazıyor orjinal ürün anladığım kadarıyla. Yeni kaskımı alınca takıp deneyeceğim :) tazy21 Abi'mizin verdiği linkten gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz. Ayrıca adam hediye gibi yollamış. Ürün gümrükte vs hiç açılmamış direk paketli haliyle geldi.

valla çok çok sevindim güle güle kullan :)
 
Katılım
2 May 2008
Mesajlar
24
Merhabalar arkadaşlar, bende epey araştırmıştım zamanında bu konuyu. Yaklaşık bir ay önce iphone için neden yapılmaz bu tarz şeyler diye düşünürken amerikada optrix marka bir kılıf buldum. Telefonu içine koyuyorsunuz ve kaska bağlıyorsunuz (ya da istediğiniz bir yere). İphonunuzla isteğiniz görüntüyü kaydediyorsunuz hem 10 metreye kadar su geçirmiyor hem de 100 dolar. Tavsiye ederim. İyi sohbetler..
http://imageshack.com/a/img539/6287/6b0181.jpg
 
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
429
Merhabalar arkadaşlar, bende epey araştırmıştım zamanında bu konuyu. Yaklaşık bir ay önce iphone için neden yapılmaz bu tarz şeyler diye düşünürken amerikada optrix marka bir kılıf buldum. Telefonu içine koyuyorsunuz ve kaska bağlıyorsunuz (ya da istediğiniz bir yere). İphonunuzla isteğiniz görüntüyü kaydediyorsunuz hem 10 metreye kadar su geçirmiyor hem de 100 dolar. Tavsiye ederim. İyi sohbetler..
http://imageshack.com/a/img539/6287/6b0181.jpg

gopro bile belli bir hızın üstüne çıkınca deli gibi rüzgar tutuyor kaskta...iphonu düşünemiyorum bile
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
62
http://www.indirdik.com/HD-DVR-2-5-LCD-Ekran-Arac-Ici-Kamera böyle birşey alsak motorun gidonuna bağlasak 5-6 saat kayıt yapıyormuş. görüntü kaliteside idare eder. ne dersiniz?

http://www.bitenekadar.com/gece-goruslu-hd-arac-kamerasi-cw-x-37180-firsat-urun?upcid=38068&catid=1-5-126-1
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Araba olsaydı olurdu ama , motosiklet üzeride ne yazıkki yok . Anca motor dururken şarj edebiliriz . Bende usb çakmaklık var , motorda mola verdiğimde o şekilde şarj edebilirim ama hareket halinde şarj etme imkanımız yok .

motorunuzda çakmaklığınız var ise neden arabadaki gibi giderken şarj edemeyesiniz anlayamadım??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst