merhaba arkadaşlar,malum ihtiyaç üzerine (motosiklet için) Prestigio RoadRunner 710x i yanında hediyesi 16 gb hafıza kartıyla aldım ben alırken son 9 adetti şu anda 3 e düşmüş (HB de).çinden vs bir takım şeyler aldım ama bu camera işi biraz olsada riskli olabilir diye almadım bir kaç lira daha verip bunu aldım servisi garantisi türkçe kitapçıkları,servisi var.kullanımı kolay,lcd ekranı yok aparatları çok,kask, araç, bisiklet, kafa bantı, gibi takım taklavatlar mevcut fazlasını kullanmasanız satarsınız çünki diğer kameralara uyacak şekilde zannımca..görüntüler youtube'da dolu,ayrıca su üstünde su altında çekimleri gördüyseniz çok profesyonel olmasada hatıra niyetine saklanılabilir ilerde torunlarla seyretmek için..çorbada bizimde tuzumuz olsun istedim tekeriniz düz bassın