Yoksa siz yağmurda Motor sürmeyenlerden misiniz?

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Son 2 motorda sürmemeye çalışıyorum, İstanbul'da artık gerek yok, eleştireni de umursamıyorum, tınn 😀, kurye ya da ticari kullanıcı değilim ucuz kahramanlığın manası yok. Bu konuda video bile yaptım:
https://youtu.be/sp_nx3WTe0A

Ama maxi skutır alırsam iş değişebilir, çünkü işe gitgel için kullanıyorum motoru, skutırla yağmurdaki pislik biraz daha az, yine de aşırı sağanakta bile bile sürmem. Videoda anlatmaya çalıştım tam derdimi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst