yok mu yorum yapacak olan yaw:(:(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
ayıpsın kardeş yav, gördükte yapmadık mı yorum:)

valla benim ilgi alanıma girmeyen modeller bunlar ama fotolar ilgi çekici gerçekten ve gördüğüm kadarıyla baya bi fotoğraf atmışın, valla bravo iyi uğraşmışın, bu fotoları atarkenki sabrından dolayı takdir ediyorum ve paylaşımından dolayı teşekkür ediyorum:wiinkk:

yolun her daim açık ola...:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst