- Konu Yazar
- #1
abilerim o kadar uğraştım yok mu bi yorum yapacak olan??
balataları boyadım yada adı herneyse

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=4104&page=10
balataları boyadım yada adı herneyse
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=4104&page=10