arkadaşlar kazadan 15 dk önce ahmet abimizle görüşmüştük gerçekten çok kötü hala hayal gibi geliyor bana motoru dükkanımızda duruyo her sabah gördüğümde için biraz daha buruluyor.ama o grupta ÇARŞAMBA BLD. BAŞKANI YOKTU.yanlış biliyorsunuz.vede 6 kişilikte değildi.tam 14 motor 2 araç vardı gezimizde lütfen bilmediğiniz konularda yorum yapmayın yorum yapmak samsun motorsiklet klüp başkanının işidir.diye düşünüyorum.