Yine bir kaza yine bir kayıp

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
Allahdan Rahmet Ailesinide Başsağlı Diliyorum :salut:yine konu hep aynı yine bakmadan minübüsler yola çıkmış nezman diikatli olucak bu minübüs şöförleri nezman insandan sayıp motorlulara yol wericekler hala bekliyorum
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1
arkadaşlar kazadan 15 dk önce ahmet abimizle görüşmüştük gerçekten çok kötü hala hayal gibi geliyor bana motoru dükkanımızda duruyo her sabah gördüğümde için biraz daha buruluyor.ama o grupta ÇARŞAMBA BLD. BAŞKANI YOKTU.yanlış biliyorsunuz.vede 6 kişilikte değildi.tam 14 motor 2 araç vardı gezimizde lütfen bilmediğiniz konularda yorum yapmayın yorum yapmak samsun motorsiklet klüp başkanının işidir.diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst