- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar fiyatlara baktığıma göre motosiklet 40ytl yolcu tam 25ytl peki motosiklet sürücüsüne para alınıyomu? en son giden gelen arkadaşlar siz ne verdiniz hem artçı hem kendi ücretiniz ve motosiklet ücretimi verdiniz :silent: feribot ile ilgili detay verirseniz sevinirim:cat: