yenikapı-bandırma-->

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar fiyatlara baktığıma göre motosiklet 40ytl yolcu tam 25ytl peki motosiklet sürücüsüne para alınıyomu? en son giden gelen arkadaşlar siz ne verdiniz hem artçı hem kendi ücretiniz ve motosiklet ücretimi verdiniz :silent: feribot ile ilgili detay verirseniz sevinirim:cat:
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
277
sürücü ler ücrete dahil değildir yoksa o araç nasıl binsin feribota:mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
teşekkürler arkadaşlar :mrgreen: artçıyada 25 bayılıcaz yani
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
124
Yanlış hatırlamıyorsam artçı içi ücret daha az olmalı normal yolcu fiyatından değil, daha aşşağı olmalı 2006 senesinde binmiş 40 küsür vermişdim.
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
ok sağol satoyama....ossss:p

abi çok pahalı ama yaa..
ben de izmirden gitmeyi düşünüyorum motorla..
tek başıma otobüsle gelsem çok daha cazip geliyor..motorla birlikte nerdeyse 3 katına geliyor
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
artçı içinde 15 ytL :)

yani 35 motosikLet ve sen + 15 artçın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst