kimin nerde ne olacagı belli olmuo tabii..atalarımız ne demişler..bogazda 32 düğüm varmıs..konusurken cıkan sözcükler 32 kere takılsınki yanlıs bişi sölemeyelim die...zaman zaman hepimiz bu düğümleri atlatıp direkt dökülürüz...hayat işte...
yinede hoş geldin..gercek dostluk ortamına..