Yeniden merhaba

Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
149
arkadaşlar ben bursadan kemal 24 yaşımdayım 8 yıla yakın motosiklet kullanıcısıyım.6 yıldır A2 sahibiyim.herkese güvenli sürüşler diliyorum.tekeriniz düz bassın :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
Hoşgeldin kemal kardeşim yuvana geri döndün bütün Bursa ekibini burada görmek istiyoruz.....
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...
Umarım forumda aradığını bulur,bu defa kalıcı olursun.

Doğru yeri buldun sanırım.:wiinkk:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
hoşgeldiiiinnn..
bu arada niye yeniden merhaba diye yazdın hııı..
daha önce gelmişdindemi gittin..
yoksa gelmemiştinde öylesinemi yazdın..:)

bu yogurdu sarımsaklasakdamı
...:queen: :queen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
vay şopar hoşgeldin yaaaa ...özledik seni...kestane şekerimi isterim ama:p

kemal arkadaşımız kısa bi süre izindeydi izin bitti geri geldi ...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Tekrar Aramıza hoşgeldin:cat:



www.motosiklet.net
İki nokta arasındaki en doğru yol.

::tutkuy::​
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
aramıza hoş geldin şoparr 1 sene izin biraz fazla uzun değilmi yaf
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
kemal olm kestane şekerimizi isteriz gerçekten sonna çizik kestanelerle uraşma...:mrgreen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
...............????????????................!!!!!!!!!!!!!!!!

::blusssh:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kimin nerde ne olacagı belli olmuo tabii..atalarımız ne demişler..bogazda 32 düğüm varmıs..konusurken cıkan sözcükler 32 kere takılsınki yanlıs bişi sölemeyelim die...zaman zaman hepimiz bu düğümleri atlatıp direkt dökülürüz...hayat işte...
yinede hoş geldin..gercek dostluk ortamına..
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
149
hehe hepinize çok teşekkür ederim.Barış abi sen adresi özelden yolla kestane şekerini kargoyla yollayım hemen:p

eskiyi karıştırmayalım.topiği tekrar sıfırdan başlamak için açtım tekrar tekrar hepinize teşekkür ederim.burda olmak güzel :)
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
...............????????????................!!!!!!!!!!!!!!!!

::blusssh:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst