yeniden cbr 125 hyosung 250

Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Kararını vermişsin en doğru seçimi yapmışsın bence şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız kullan.:)
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
gerçi motoru 3-4 ay sonra alacağım ama yine hala bi araştırma içindeyim hyosung dan vazgeçtim ama cbr 125 den biraz daha güzel görünümlü büyük bişe bulabilrmiyim diye de bakıyorum: )
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
hyosungun en iyi yaptığı şey krank dağıtmak.

bırakın allah aşkına her markada olduğu gib hyo nunda bağzı sorunları vardı şimdi aştı krank kırmakmış benim tanıdığım onlarca hyo sahibi var ama hiç birinin krank sorunu yok hatta bir arkadaşım 40bin yaptı ve hala gidiyor.

konumuza gelirsek kişiye bağlı bağzıları yeni başlasada çok çabuk kapıp kullanabiliyor kimide 6 ay geçsede acemiliği üstünden atamıyor kullanma konusu senin kapasitene bağlı anlıyacağın bence al bir st. veya hyo bak keyfine.
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
öğrencisin sorun vermesin istiyorsun marka - kailte yönünden kıyaslarsan cbr tabiki iyidir ama bende senin gibiyim windy 125 im var ama şimdi aklım cbr 125 hyosung GT 250R de bana kalsa ben kaliteye bakmam direk hyosung alırım ama tabi sen bileceksin..

Ayrıca.. gencim bende senin gibi.. Bi hyosung GT 250R de kızla gezmek var bide honda cbr 125 de kızla gezmek var.. bu tartışılmaz bence hyosung GT250 R :):bounce:
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
öğrencisin sorun vermesin istiyorsun marka - kailte yönünden kıyaslarsan cbr tabiki iyidir ama bende senin gibiyim windy 125 im var ama şimdi aklım cbr 125 hyosung GT 250R de bana kalsa ben kaliteye bakmam direk hyosung alırım ama tabi sen bileceksin..

Ayrıca.. gencim bende senin gibi.. Bi hyosung GT 250R de kızla gezmek var bide honda cbr 125 de kızla gezmek var.. bu tartışılmaz bence hyosung GT250 R :):bounce:


yazma böyle ya tam kendimi cbr 125 fikrine alıştırmaya çalışıyoken...şimdi kız arkadaşımla bi cbr da bi hyosung da gezdiğimi düşününce tabi ki cbr fikrimden vazgeçicek gibi oluyorum.. ama yine de ben kendimi garantiye alayım diyorm bi cbr alırım 1 yıl sürerim sonra hyosung bulduğumda onu alırım
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Tabiki sen bileceksin..'zevkler ve renkler tartışılmaz..' ben olsam hyosung'u çeker izmirde tur atardım..

Düşünsene kız arkadaşında sahiil yolunda(tabi varsa izmire hiç gitmedim) geçiyorsun.. sen kız arkadaşın ve hyosung GT 250R'n milletin size baktığını ve vitesi 4 den 3 atıp o sesi dinlediğini.. :) tek hayalim olduğu için.. :):bounce:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
öğrencisin sorun vermesin istiyorsun marka - kailte yönünden kıyaslarsan cbr tabiki iyidir ama bende senin gibiyim windy 125 im var ama şimdi aklım cbr 125 hyosung GT 250R de bana kalsa ben kaliteye bakmam direk hyosung alırım ama tabi sen bileceksin..

Ayrıca.. gencim bende senin gibi.. Bi hyosung GT 250R de kızla gezmek var bide honda cbr 125 de kızla gezmek var.. bu tartışılmaz bence hyosung GT250 R :):bounce:

kardeş sende ki piyasa yapma aşkıda kimsede yok yahu:cherry:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
gençlik yau naparsın :pale::pale:

ama motorculuk bu değildir haberin olsun.kardeş tavsiyesi.makina için senle çıkacak kız olmaz olsun:wiinkk:
yani adamın tecrübesi yoksa cbr alacak bunun başka çaresi yok.
hyo büyük makina.
hem 600RR hem hyo kullandım.nerdeyse RRdan büyük.tecrübe şart yani.
piyasa yapacam derken malzeme olmamak lazım.
anlayıcağın motorculuk görüntü değil gönül işidir.zamanla zaten ister istemez büyütülür makina:wiinkk:
saygılar
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
ama motorculuk bu değildir haberin olsun.kardeş tavsiyesi.makina için senle çıkacak kız olmaz olsun:wiinkk:
yani adamın tecrübesi yoksa cbr alacak bunun başka çaresi yok.
hyo büyük makina.
hem 600RR hem hyo kullandım.nerdeyse RRdan büyük.tecrübe şart yani.
piyasa yapacam derken malzeme olmamak lazım.
anlayıcağın motorculuk görüntü değil gönül işidir.zamanla zaten ister istemez büyütülür makina:wiinkk:
saygılar

haklısın kız konusuna katılıyorum ama ben sadece kız arkadaşımla hyo ile gezmek istediğimi söledim ayrıca motosiklet aşkı olmayabilir yeni yeni tanışıyorum zaten motosikletlerle.. :) tabiki eğitim almadan bişey yapmasını bende sölemedim..

Eğitim şart !!:bounce:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hyosungun en iyi yaptığı şey krank dağıtmak.

dostum kaç tane krank dağıtan hyosung tanıyorsun:jocolor:

SpearHEAD;1418799+ ları fiyat ' Alıntı:
parcası ucuz[/B] , servisleri kaliteli, yüzüme gülümseme getirir,

parçasının ucuz olduğuna eminmisin arkadaşım:cyclopsan

bırakın allah aşkına her markada olduğu gib hyo nunda bağzı sorunları vardı şimdi aştı krank kırmakmış benim tanıdığım onlarca hyo sahibi var ama hiç birinin krank sorunu yok hatta bir arkadaşım 40bin yaptı ve hala gidiyor.

:cat:

4 ay öncesine kadar hyo gt 250 kullandım.MARMOK FESTİVALİ'ne ADANA'dan gittim geldim.2 hyo'yduk.zerre kadar sorun çıkartmadı.toplam 2500 km.yol yaptık.km.'de 100 kr.yaktı.her motorda iki kişiydik.daha ne istenir bilmem ki.sen 250 cc.lik bir makineye sürekli 170 bastırırsan olacağı belli.hangi motor sürekli limitlerde kullanlılabilir ki?
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
20
Bence başlangıç için en ideal motor cbr kalite,servis agı,rahatlık vs vs. belki hyo kadar güzel bir görüntüye sahip degil ama aldıgına asla pişman olmazsız.kızlar konusuna gelince hiç bir sıkıntı olmaz(tecrübe edilmiştir :queen: )
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
canım kardeşim bizde izmirdeniz yarın musait bir zaman da buluşalım seni erhan la tanıştırayım bi diger namı wasko bu motosiklet lerin de ikisini kullandı şimdi ybr var kendisinde sana saglıklı bir cevap verecektir
:cat::cat::cat:


Erhan abi cabbar damı kullandın :p
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
106
dostum kaç tane krank dağıtan hyosung tanıyorsun:jocolor:



parçasının ucuz olduğuna eminmisin arkadaşım:cyclopsan





yok adanalı ağabey ben 2007 BMW kullanıyorum ona göre 4-5 kat ucuz :( ve gerçek motor markaları ile kıyaslıyorum çin yada kore işi olanlarla değil, honda ve yamaha kawa olsun suzuki olsun duca olusun oldukca uygundur fiyatları , bir parça alırken fiyat performans eğrisine bakmak gereklidir, ve elden çıkarma şunu unutmamak lazım 1 yıl sonra satınca hangisinden ne kadar zarardasın,


sevgili mevzusunda ise sana daha önce yazdıklarımı iyi düşün ama nasıl görünürüm diye motosikletci olacak isen hiç bulaşma motosikletci öle adam sadece bir değildir ,o işin sadece bir parcasıdır
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
biliyorum size çok soru sordum ama cbr yerine görünüşü güzel olan üstüne bindiğimde küçük durmayacak sağlam ve ucuz motor var mı bilenler ? marka model farketmez?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst