hyosungun en iyi yaptığı şey krank dağıtmak.
öğrencisin sorun vermesin istiyorsun marka - kailte yönünden kıyaslarsan cbr tabiki iyidir ama bende senin gibiyim windy 125 im var ama şimdi aklım cbr 125 hyosung GT 250R de bana kalsa ben kaliteye bakmam direk hyosung alırım ama tabi sen bileceksin..
Ayrıca.. gencim bende senin gibi.. Bi hyosung GT 250R de kızla gezmek var bide honda cbr 125 de kızla gezmek var.. bu tartışılmaz bence hyosung GT250 R:bounce:
öğrencisin sorun vermesin istiyorsun marka - kailte yönünden kıyaslarsan cbr tabiki iyidir ama bende senin gibiyim windy 125 im var ama şimdi aklım cbr 125 hyosung GT 250R de bana kalsa ben kaliteye bakmam direk hyosung alırım ama tabi sen bileceksin..
Ayrıca.. gencim bende senin gibi.. Bi hyosung GT 250R de kızla gezmek var bide honda cbr 125 de kızla gezmek var.. bu tartışılmaz bence hyosung GT250 R:bounce:
kardeş sende ki piyasa yapma aşkıda kimsede yok yahu:cherry:
gençlik yau naparsınale:
ale:
ama motorculuk bu değildir haberin olsun.kardeş tavsiyesi.makina için senle çıkacak kız olmaz olsun:wiinkk:
yani adamın tecrübesi yoksa cbr alacak bunun başka çaresi yok.
hyo büyük makina.
hem 600RR hem hyo kullandım.nerdeyse RRdan büyük.tecrübe şart yani.
piyasa yapacam derken malzeme olmamak lazım.
anlayıcağın motorculuk görüntü değil gönül işidir.zamanla zaten ister istemez büyütülür makina:wiinkk:
saygılar
hyosungun en iyi yaptığı şey krank dağıtmak.
SpearHEAD;1418799+ ları fiyat ' Alıntı:parcası ucuz[/B] , servisleri kaliteli, yüzüme gülümseme getirir,
bırakın allah aşkına her markada olduğu gib hyo nunda bağzı sorunları vardı şimdi aştı krank kırmakmış benim tanıdığım onlarca hyo sahibi var ama hiç birinin krank sorunu yok hatta bir arkadaşım 40bin yaptı ve hala gidiyor.
canım kardeşim bizde izmirdeniz yarın musait bir zaman da buluşalım seni erhan la tanıştırayım bi diger namı wasko bu motosiklet lerin de ikisini kullandı şimdi ybr var kendisinde sana saglıklı bir cevap verecektir
:cat::cat::cat:
dostum kaç tane krank dağıtan hyosung tanıyorsun:jocolor:
parçasının ucuz olduğuna eminmisin arkadaşım:cyclopsan
yok adanalı ağabey ben 2007 BMW kullanıyorum ona göre 4-5 kat ucuzve gerçek motor markaları ile kıyaslıyorum çin yada kore işi olanlarla değil, honda ve yamaha kawa olsun suzuki olsun duca olusun oldukca uygundur fiyatları , bir parça alırken fiyat performans eğrisine bakmak gereklidir, ve elden çıkarma şunu unutmamak lazım 1 yıl sonra satınca hangisinden ne kadar zarardasın,
sevgili mevzusunda ise sana daha önce yazdıklarımı iyi düşün ama nasıl görünürüm diye motosikletci olacak isen hiç bulaşma motosikletci öle adam sadece bir değildir ,o işin sadece bir parcasıdır