yeniden cbr 125 hyosung 250

Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
iyi günler bu konu forumlarca çok tartışılmış konuşulmuş ama bi karara varılamamış. honda cbr 125 ve hyosung 250 ..ben biraz da kendi özelliklerimi anlatıp ona göre fikir sunmanızı istiyorum. ben 20 1.78 boyunda 74 kiloyum.20 yaşında.. izmirdeyim çoğunlukla izmir içinde süreceğim ama yazları motorumla şehir şehir gezmek te isterim tabi ki..motor tecrübesine gelince daha önce hiç motorum olmadı ama bi yakınımın honda cbr 125 i var onu sürüyorum. ben daha hyosung 250 motoru hiç görmedim bile sadece resimlerini gördüm . bnm için motorun görüntüsü de çok önemli honda cbr 125 küçük görünüyo hele iki kişi binince komik oluyo biraz: ) tabi öğrenci olduğum için motorun sorun da çıkarmaması lazım. motoru alınca pek param olmayacak malum öğrencilik:D çok şey yazdım ama çok okuduğum için hiç karar veremiyorum. bu arada bütçem 5000 ytl ye kadar ve ikinci el racing görünümlü, büyük sağlam bi motor istiyorum..biliyorum çok istiyorum ama napıyım işte istiyorum.
yardımlarınız, fikirleriniz için çok teşekkürler şimdiden..
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
ya bu motor gerçekten çok güzel ama 5000 ytlm var demiştim..: (

bu arada 5000 ytl ye kadar olan görüşü güzel ve sorun çıkartmayacak racing görünümlü motorlar biliyorsanız onları da paylaşabilirsiniz ..ben acemiyim..

bide cbr 125 le hyosung 250 nin benzin yakma oranları nası tabi benzin olayı da önemli bnm için
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
öğrenci işi hyosung :cat: yalnız bu motoru kullanmadan önce sürüş eğitimi almanı tavsiye ederim , kazasında dönülmez sonuçlar yaşamaman adına. .
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
iyi günler bu konu forumlarca çok tartışılmış konuşulmuş ama bi karara varılamamış. honda cbr 125 ve hyosung 250 ..ben biraz da kendi özelliklerimi anlatıp ona göre fikir sunmanızı istiyorum. ben 20 1.78 boyunda 74 kiloyum.20 yaşında.. izmirdeyim çoğunlukla izmir içinde süreceğim ama yazları motorumla şehir şehir gezmek te isterim tabi ki..motor tecrübesine gelince daha önce hiç motorum olmadı ama bi yakınımın honda cbr 125 i var onu sürüyorum. ben daha hyosung 250 motoru hiç görmedim bile sadece resimlerini gördüm . bnm için motorun görüntüsü de çok önemli honda cbr 125 küçük görünüyo hele iki kişi binince komik oluyo biraz: ) tabi öğrenci olduğum için motorun sorun da çıkarmaması lazım. motoru alınca pek param olmayacak malum öğrencilik:D çok şey yazdım ama çok okuduğum için hiç karar veremiyorum. bu arada bütçem 5000 ytl ye kadar ve ikinci el racing görünümlü, büyük sağlam bi motor istiyorum..biliyorum çok istiyorum ama napıyım işte istiyorum.
yardımlarınız, fikirleriniz için çok teşekkürler şimdiden..


canım kardeşim bizde izmirdeniz yarın musait bir zaman da buluşalım seni erhan la tanıştırayım bi diger namı wasko bu motosiklet lerin de ikisini kullandı şimdi ybr var kendisinde sana saglıklı bir cevap verecektir
:cat::cat::cat:
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
bu motoru hiç görmedim. eğer bu motoru kullananlar varsa ve beni bilgilendirirlerse çok iyi olur

canım kardeşim bizde izmirdeniz yarın musait bir zaman da buluşalım seni erhan la tanıştırayım bi diger namı wasko bu motosiklet lerin de ikisini kullandı şimdi ybr var kendisinde sana saglıklı bir cevap verecektir
:cat::cat::cat:

şu an izmirde değilim 18 şubatta geleceğim izmire. bi de motoru ben temmuz ayında alacağım ama işte o süreye kadar da bana yardımcı olursanız çok çok sevinirim tabi ki: )

125 cc lik motosikletle başlaman daha uygun olur ....

hocam haklısın 125cc ile başlamak daha makul ama şimdi cbr 125 in görünüşü de çok küçük böyle hoş görünmüo yani o motorla ne biliyim insan kendini çok rahat hissedemez bi mekana gittiğinde

Kawasaki Ninja 250R bi de bu motor var tabi fiyatını tam bilmiorm ama işte dedim ya bnm bütçem 5000 ile sınırlı olacak
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
50
iyi günler bu konu forumlarca çok tartışılmış konuşulmuş ama bi karara varılamamış. honda cbr 125 ve hyosung 250 ..ben biraz da kendi özelliklerimi anlatıp ona göre fikir sunmanızı istiyorum. ben 20 1.78 boyunda 74 kiloyum.20 yaşında.. izmirdeyim çoğunlukla izmir içinde süreceğim ama yazları motorumla şehir şehir gezmek te isterim tabi ki..motor tecrübesine gelince daha önce hiç motorum olmadı ama bi yakınımın honda cbr 125 i var onu sürüyorum. ben daha hyosung 250 motoru hiç görmedim bile sadece resimlerini gördüm . bnm için motorun görüntüsü de çok önemli honda cbr 125 küçük görünüyo hele iki kişi binince komik oluyo biraz: ) tabi öğrenci olduğum için motorun sorun da çıkarmaması lazım. motoru alınca pek param olmayacak malum öğrencilik:D çok şey yazdım ama çok okuduğum için hiç karar veremiyorum. bu arada bütçem 5000 ytl ye kadar ve ikinci el racing görünümlü, büyük sağlam bi motor istiyorum..biliyorum çok istiyorum ama napıyım işte istiyorum.
yardımlarınız, fikirleriniz için çok teşekkürler şimdiden..

MERHABA KARDES

SANA TEK LAFIM CBR 125 OLUR NEDEN DERSEN 'BENIM YOLUMDAN GELIYOSUN'

BENDE KARARSIZDIM CBR 125 ILE HYOSUNG ARASINDA KALMISTIM
GITTIM GORDUM IKISINIDE HYOSUNG GERCEKTEN BASLANGICTA BUYUK

BENDE CBR 125 ALDIM.SENIN GIBI SEHIR ICINDE KULLANIYORUM VE SEHIR DISINADA CIKIYORUM.

SON OLARAK

HONDA HAYAT ONDA
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bence 2.el cbr125 al büyütmek istediğinde zarar etmemiş olursun ve kararını vermiş olursun.
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
MERHABA KARDES

SANA TEK LAFIM CBR 125 OLUR NEDEN DERSEN 'BENIM YOLUMDAN GELIYOSUN'

BENDE KARARSIZDIM CBR 125 ILE HYOSUNG ARASINDA KALMISTIM
GITTIM GORDUM IKISINIDE HYOSUNG GERCEKTEN BASLANGICTA BUYUK

BENDE CBR 125 ALDIM.SENIN GIBI SEHIR ICINDE KULLANIYORUM VE SEHIR DISINADA CIKIYORUM.

SON OLARAK

HONDA HAYAT ONDA


hyosung büyük ama cbr de çok küçük be hocam şimdi 2 kişi binince çok bi şey oluyo: )
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hyosungun en iyi yaptığı şey krank dağıtmak.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
bana şuan sorulsa tabi ki hyosung derim ama senin şartların çok farklı...az benzin yakan,dayanıklı,aynı zamanda hoş görünen kaliteli bir motosiklet almak istiyorsun...

ne yap et hyosung a bi yakından bak incele...daha sonra kararını ver...senin gibi bendede motorun küçüklüğüyle ilgili takıntı var...

ben çok gezerim,tozarım,her şartta çalışsın ne yaparsam yapayım bozulmasın,benzinlikle arkadaş olmayayım diyorsan küçüklüğüne bakma CBR125 al...

heee dersenki;ben motoruma çok iyi bakarım,nerede canının yanacağını bilirim,benzinde fazla sorun değil çok gezmem diyorsan HYOSUNG al...

sağlamlık ön plandaysa senin için CBR derim
görünüş+ortalama bir sağlamlık dersen HYOSUNG derim...karar senin...

hyosungun en iyi yaptığı şey krank dağıtmak.
güzel bir noktaya değinmişsin fakat bu hyosung ın hatası olduğu kadar sürücününde hatası...motorda kesici olmadığını bile bile kapasite zorlanırsa olacağı budur.motosikletin nerede nasıl davranacağını bildikten sonra sorun olacağını pek sanmam...durduk yere krank kıran hyosung henüz görmedim...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
106
hocam bu işin sonu şöyle varır, sorarsın araştırısın ehline sorarsın iki mototun artılarını eksilerni bir kağıda yazarsın puanlarsın, anket yaparsın ,hangisi daha şekil diye kız arkaşlarına sorarsın, sonra gider bu yapdıklarına bakmaz gönlüdeki aslan hangisi ise onu alırsın ,

mantık neder dersen kesinlikle CBR,

+ ları
fiyat , güven , kullanım rahatlığı ,çok iyi bir başlagıc motur , elden çıkarması kolay , bozulmaz parcası ucuz , servisleri kaliteli, yüzüme gülümseme getirir,

- leri
hyo daki şekir yok ,


hyo ise
motosikletle içli dışlı olan gönlündeki ss i alamamış kişiler için biçilmiş kaptan ve iyi bir geçiş motoru , ama özelikle 2006 ewki modellerin işi bilmeden kullanıldığında krank dağıtması sorun olur, ikinci eli zarar gider servisi sorun , parcası sorun , sorunda sorun

en büyük + sı şekil motor ,motorcu olanlar içini dışını bilerler ama bilmiyenleri etkiler , çapkınlık potanstelini artdırır , hızıda iyidir ama kontrollümüdür bişey diyemem



akıl CBR der
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
hocam bu işin sonu şöyle varır, sorarsın araştırısın ehline sorarsın iki mototun artılarını eksilerni bir kağıda yazarsın puanlarsın, anket yaparsın ,hangisi daha şekil diye kız arkaşlarına sorarsın, sonra gider bu yapdıklarına bakmaz gönlüdeki aslan hangisi ise onu alırsın ,

mantık neder dersen kesinlikle CBR,

+ ları
fiyat , güven , kullanım rahatlığı ,çok iyi bir başlagıc motur , elden çıkarması kolay , bozulmaz parcası ucuz , servisleri kaliteli, yüzüme gülümseme getirir,

- leri
hyo daki şekir yok ,


hyo ise
motosikletle içli dışlı olan gönlündeki ss i alamamış kişiler için biçilmiş kaptan ve iyi bir geçiş motoru , ama özelikle 2006 ewki modellerin işi bilmeden kullanıldığında krank dağıtması sorun olur, ikinci eli zarar gider servisi sorun , parcası sorun , sorunda sorun

en büyük + sı şekil motor ,motorcu olanlar içini dışını bilerler ama bilmiyenleri etkiler , çapkınlık potanstelini artdırır , hızıda iyidir ama kontrollümüdür bişey diyemem



akıl CBR der


yorumun için çok saol kız arkadaşım a sorsam o chooper der: ))
ama ben racing görünümlü bi motor istiyorum.. hyosung almak ilk başlangıç için çok iyi değil galiba her ne kadar çok şık bi görünümü olsa da başlangıç için biraz kasar galiba.. cbr 125 de ideal işte ama dediğim gibi ben küçüklüğüne çok taktım: ( peki son bi sorum var.. beni zorlamayacak kaliteli ama duruşu daha büyük(en azından cbr125) olan başlangıç için alabileceğim 5000 ytl yi geçmeyecek bi motor var mıdır?
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
106
sana şöyle örnek veriyim kendimden boyum 190 ve iş konusundaiyi bir pozisyonda olmama rağgmen ilk motorum yamaha scooterı uzun uzun bindim hiç gocunmadım , 1 yıl kadar 10000 km geçtim ve motor değiştirdim şimdi oldukca büyük bir enduro makine kullanıyoyorum ilk başta ufakda başlamamış olsam şimdi belki yine büyük makine kullanıdrdım ama keslilike kendime bu kadar güvenerek ve hakim olarak kullanmazdım, diğer bir konuda o ufak makinede kendimi nasıl bir sürücü olduğumu keşfettim motosiklete ilk başlıyanlar hep SS (super sport) isteği ile başlar (bende ) ama sonra SS in gerçek motorculuk olmadığını anlarlar, (SS ciler kızmasın ) sonra değiştirirler,

onun için ikinci el bir CBR 125 almaktan çekinme sonra değiştirmek her zaman elinde bu arada kendine güvenin gelir ,


son söz KASKINI her daim tak ben iki kere kaza geçirdim ikisindede kafamda kask olmasa çok yüksek ihtimal ölmüştüm kask hayatımı kurtardı birinde markete gidiyodum kaskı takmadan aman şurası takmasam mı aca ba diyip neyse deyip taktım evin önünden 100 metre gittim dönünce ters yönden gelen taksi hoooooooooppppp kaskın yanı kırık kırık olmayan kask olmayabilirdi .... buda bana küpe dir.


para limitlerinin üstünde olabilir ama yamaha r125 i görmen lazım 125 cc bir makina bu kadarmı kaliteli olur :D
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
sana şöyle örnek veriyim kendimden boyum 190 ve iş konusundaiyi bir pozisyonda olmama rağgmen ilk motorum yamaha scooterı uzun uzun bindim hiç gocunmadım , 1 yıl kadar 10000 km geçtim ve motor değiştirdim şimdi oldukca büyük bir enduro makine kullanıyoyorum ilk başta ufakda başlamamış olsam şimdi belki yine büyük makine kullanıdrdım ama keslilike kendime bu kadar güvenerek ve hakim olarak kullanmazdım, diğer bir konuda o ufak makinede kendimi nasıl bir sürücü olduğumu keşfettim motosiklete ilk başlıyanlar hep SS (super sport) isteği ile başlar (bende ) ama sonra SS in gerçek motorculuk olmadığını anlarlar, (SS ciler kızmasın ) sonra değiştirirler,

onun için ikinci el bir CBR 125 almaktan çekinme sonra değiştirmek her zaman elinde bu arada kendine güvenin gelir ,


son söz KASKINI her daim tak ben iki kere kaza geçirdim ikisindede kafamda kask olmasa çok yüksek ihtimal ölmüştüm kask hayatımı kurtardı birinde markete gidiyodum kaskı takmadan aman şurası takmasam mı aca ba diyip neyse deyip taktım evin önünden 100 metre gittim dönünce ters yönden gelen taksi hoooooooooppppp kaskın yanı kırık kırık olmayan kask olmayabilirdi .... buda bana küpe dir.


para limitlerinin üstünde olabilir ama yamaha r125 i görmen lazım 125 cc bir makina bu kadarmı kaliteli olur :D


iyi günler yorumunuz için çok saolsun fikirleriniz için çok saolun bana çok faydalı oldu bu arada şu an hayalimdeki motoru görüyorum yamaha r125 te ama işte 9000ytl 2. eli o yüzden malesef onu alamam: ( şu an 125cc lik bi motor almayı düşünüyorum ki muhtemelen cbr125 alacağım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst