- Katılım
- 3 Şub 2009
- Mesajlar
- 337
- Konu Yazar
- #1
iyi günler bu konu forumlarca çok tartışılmış konuşulmuş ama bi karara varılamamış. honda cbr 125 ve hyosung 250 ..ben biraz da kendi özelliklerimi anlatıp ona göre fikir sunmanızı istiyorum. ben 20 1.78 boyunda 74 kiloyum.20 yaşında.. izmirdeyim çoğunlukla izmir içinde süreceğim ama yazları motorumla şehir şehir gezmek te isterim tabi ki..motor tecrübesine gelince daha önce hiç motorum olmadı ama bi yakınımın honda cbr 125 i var onu sürüyorum. ben daha hyosung 250 motoru hiç görmedim bile sadece resimlerini gördüm . bnm için motorun görüntüsü de çok önemli honda cbr 125 küçük görünüyo hele iki kişi binince komik oluyo biraz: ) tabi öğrenci olduğum için motorun sorun da çıkarmaması lazım. motoru alınca pek param olmayacak malum öğrencilik
çok şey yazdım ama çok okuduğum için hiç karar veremiyorum. bu arada bütçem 5000 ytl ye kadar ve ikinci el racing görünümlü, büyük sağlam bi motor istiyorum..biliyorum çok istiyorum ama napıyım işte istiyorum.
yardımlarınız, fikirleriniz için çok teşekkürler şimdiden..
yardımlarınız, fikirleriniz için çok teşekkürler şimdiden..