mete-han merak ediyorum alp er 5 degilde cbf 500 alsaydı ona ne bahane bulacaktın . valla abi merak ettim cbf 500'ün ne kusuru var hadi onlarıda söyleyiver.![]()
motorun üretimi durmuş diyon yedek parça sorunu var diyom ama elindeki tarihi eser mz'i bile satmış. 15 yıllık makinayı satan adam er'5'ide satar merak etme.![]()
CBF 500 ALSAYDI OBU ALNINDAN BİRDE ELİNDEN BİRDE.....:queen: .... öperdim...ama bu zurnik cbf 500 e bile laf ediyor...aha yüzü burda...söylesin...hatalı üretimmiş...bi yerinde problem varmış...beğenmiyor beyefendi...
taş arabası sen beni şeyinle anlıyon ya...cbf 500 le kıyaslayın demek istedim...![]()
zonginin hangi parçası yokmuş?
senin gibi işinin ehli reklam müdür vekilleri yüzünden satamadık mondiyi.
ama yakındır... anırtacam seni...:bounce:
mok atma niyetiyle yazarsan, tabii ki farklı düşünürsün.
adam "sevdim, aldım" diyor. var mı ötesi???
yarın arıza falan yaparsa ki, her motor gibi yapabilir, kına da yakarsın sen... :bounce:
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
Ülen adamı aldığına alacağına pişman ettin be![]()
kıvırtma len... :queen:
_________________
hayırlı olsun güle güle kullan alp abi
Hayırlı uğurlu olsun.Vallahi doğru karar vermişsin,nedenmi?Çünkü bizim yaşımıza gidecek,performans dersen var,görüntü dersen var vs vs vs.
Üstelik elimizde senelerce binilebilecek değerini yitirmeyecek motorlar bunlar.
Bakımı 4 silindirlere göre basit ve uzun ömürlü.
Daha ne isteyeceğiz bir motordan.
Tekrar güle güle kullan,kazasız belasız inşallah.
hayırlı olsun yeni yol arkadaşın rengide güzel güle güle kullan allah kazadan beladan saklasın![]()
sen onu 1000 ytlden 1 kuruş fazlaya sat...benide bütün site öpsün emi...![]()
sende sevdin aldın zongiyi elinde kaldı...sevdin aldın mondıyı elinde kaldı...sevip almayla olmuyor abicim...yarınlarıda düşünsün...bak ben buraya yazıyom...benzin parası nedeniyle motoruna doyamayacak...gezmek istemeyecek...zevkinden olacak...demedi demesin sonra bana...
yoksa bana giren borç çıkan alacak...(muhasebeciler bilir bunu):queen:
hayırlı uğurlu olsun alp
çok sevdiğim biri gene çok sevdiğim bir motordan almış
ne güzel bir gün...
bizin cbf150 topiğine takılmazsın sen artık
sınıf atladın ya o bakımdan
hehe :mrgreen:
öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. Ayrıca bu resim çekilen yer sanırım GİMAT daki sanayinin oradaki motorcu değilmi? Nasıl bir tamircidir? hakkında bilgi verirmisiniz??
![]()
hadi bakalım alp ekürisi kıldiken...arkadaşına para verip ona aldırma ama motorunu...biliyoz para sende ama zevk yok işte...
ale:
Hayırlı olsun babacan sağlıktan kullanasın er-5 olduğunu yazmasaydın bi an için ybr 125 mi dicektim resimdeki![]()
hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz surusler dilerim
Hayırlı olsun babacan sağlıktan kullanasın er-5 olduğunu yazmasaydın bi an için ybr 125 mi dicektim resimdeki![]()
al sana kapak yazısı alp tunga....iri bir ybr...:queen:
Allah razı olsun .....Ybr de var babacan...Onu da çekeyim koyayım senin için....
20.000 de...7000 e aldım.....Aynen dediğin gibi..Elinde bez devamlı parlatma derdindeydi....
Eyvallah abi teşekkür ederim bu arada er-5 e ne kadar verdin?