Yeni Yol Arkadaşım

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hayırlı olsun yeni yol arkadaşın rengide güzel güle güle kullan allah kazadan beladan saklasın:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete-han merak ediyorum alp er 5 degilde cbf 500 alsaydı ona ne bahane bulacaktın . valla abi merak ettim cbf 500'ün ne kusuru var hadi onlarıda söyleyiver.:p


motorun üretimi durmuş diyon yedek parça sorunu var diyom ama elindeki tarihi eser mz'i bile satmış. 15 yıllık makinayı satan adam er'5'ide satar merak etme. :p

CBF 500 ALSAYDI OBU ALNINDAN BİRDE ELİNDEN BİRDE.....:queen: .... öperdim...ama bu zurnik cbf 500 e bile laf ediyor...aha yüzü burda...söylesin...hatalı üretimmiş...bi yerinde problem varmış...beğenmiyor beyefendi...
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
312
CBF 500 ALSAYDI OBU ALNINDAN BİRDE ELİNDEN BİRDE.....:queen: .... öperdim...ama bu zurnik cbf 500 e bile laf ediyor...aha yüzü burda...söylesin...hatalı üretimmiş...bi yerinde problem varmış...beğenmiyor beyefendi...

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:


Ülen adamı aldığına alacağına pişman ettin be:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
zonginin hangi parçası yokmuş?
senin gibi işinin ehli reklam müdür vekilleri yüzünden satamadık mondiyi.

ama yakındır... anırtacam seni...:bounce:




mok atma niyetiyle yazarsan, tabii ki farklı düşünürsün.
adam "sevdim, aldım" diyor. var mı ötesi???
yarın arıza falan yaparsa ki, her motor gibi yapabilir, kına da yakarsın sen... :bounce:

sen onu 1000 ytlden 1 kuruş fazlaya sat...benide bütün site öpsün emi...:p


sende sevdin aldın zongiyi elinde kaldı...sevdin aldın mondıyı elinde kaldı...sevip almayla olmuyor abicim...yarınlarıda düşünsün...bak ben buraya yazıyom...benzin parası nedeniyle motoruna doyamayacak...gezmek istemeyecek...zevkinden olacak...demedi demesin sonra bana...

yoksa bana giren borç çıkan alacak...(muhasebeciler bilir bunu):queen:

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:


Ülen adamı aldığına alacağına pişman ettin be:p

müdür zopalık bu kankam benim...HONDA CBF 500 e pok atıyor ben biliyom...aha sor...

kıvırtma len... :queen:
_________________

abi yaznlış yazmışım yav...dönemedik...başımız dik olsun ambiansı...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hayırlı olsun güle güle kullan alp abi

Teşekkürler....:rendeer: :rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun.Vallahi doğru karar vermişsin,nedenmi?Çünkü bizim yaşımıza gidecek,performans dersen var,görüntü dersen var vs vs vs.
Üstelik elimizde senelerce binilebilecek değerini yitirmeyecek motorlar bunlar.
Bakımı 4 silindirlere göre basit ve uzun ömürlü.
Daha ne isteyeceğiz bir motordan.

Tekrar güle güle kullan,kazasız belasız inşallah.

İşallah sağolasın.....:rendeer: Denebilcek herşeyi demişsin..Ağzına sağlık...Bunu bir kapak içinde yazsaydın....Bazılarına kapak falan lazım da....:queen:

hayırlı olsun yeni yol arkadaşın rengide güzel güle güle kullan allah kazadan beladan saklasın:)

Sağol allah razı olsun.....:rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
sen onu 1000 ytlden 1 kuruş fazlaya sat...benide bütün site öpsün emi...:p


sende sevdin aldın zongiyi elinde kaldı...sevdin aldın mondıyı elinde kaldı...sevip almayla olmuyor abicim...yarınlarıda düşünsün...bak ben buraya yazıyom...benzin parası nedeniyle motoruna doyamayacak...gezmek istemeyecek...zevkinden olacak...demedi demesin sonra bana...

yoksa bana giren borç çıkan alacak...(muhasebeciler bilir bunu):queen:

merak maka... bütün siteye öptürecem seni. :rendeer:

ppppppppppppppppppppfu3.jpg


+ para bende/bizde olm.
sana ne bizim muhasebemizden :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı uğurlu olsun alp
çok sevdiğim biri gene çok sevdiğim bir motordan almış
ne güzel bir gün... :)
bizin cbf150 topiğine takılmazsın sen artık
sınıf atladın ya o bakımdan
hehe :mrgreen:
 
Katılım
23 Şub 2007
Mesajlar
66
öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. Ayrıca bu resim çekilen yer sanırım GİMAT daki sanayinin oradaki motorcu değilmi? Nasıl bir tamircidir? hakkında bilgi verirmisiniz??
:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hadi bakalım alp ekürisi kıldiken...:p arkadaşına para verip ona aldırma ama motorunu...biliyoz para sende ama zevk yok işte...:pale:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hayırlı uğurlu olsun alp
çok sevdiğim biri gene çok sevdiğim bir motordan almış
ne güzel bir gün... :)
bizin cbf150 topiğine takılmazsın sen artık
sınıf atladın ya o bakımdan
hehe :mrgreen:

Teşekkür ederim...Arada uğrarız....Yanlız 3 cbf 150 lazım cavaplamak için ona göre....:queen: :queen:

öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. Ayrıca bu resim çekilen yer sanırım GİMAT daki sanayinin oradaki motorcu değilmi? Nasıl bir tamircidir? hakkında bilgi verirmisiniz??
:)

Sağol teşekkür...Evet orası...Ben başka tamirci tanımam....Yeryüzünde.....:cat: :cat:

hadi bakalım alp ekürisi kıldiken...:p arkadaşına para verip ona aldırma ama motorunu...biliyoz para sende ama zevk yok işte...:pale:

Kak kambak.......+25 :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun babacan sağlıktan kullanasın er-5 olduğunu yazmasaydın bi an için ybr 125 mi dicektim resimdeki:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz surusler dilerim

Teşekkürler....:rendeer: :rendeer:

Hayırlı olsun babacan sağlıktan kullanasın er-5 olduğunu yazmasaydın bi an için ybr 125 mi dicektim resimdeki:p


Allah razı olsun .....Ybr de var babacan...Onu da çekeyim koyayım senin için....

al sana kapak yazısı alp tunga....iri bir ybr...:queen:

Len bak burdan uçucam sana şimcik.....:queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
alper abi hayırlı olsun, güle güle kazasız belasız uzun yıllar kullanman dileğiyle...
:)
heralde geziye geliyosundur hafta sonu ver-5 ilen...

bu arada gerçekten çok şık motorun nazar değirmeyelim de tüt tütütütütü...maşallahh diyelim...:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
2 dakka cevap yazmadık ratingler - 15 oldu alp efendi...naaaberr...yat kalk dua et...benim namımla bu topik yürür artık...elimiz değdi topiğe...şıh handro hazretleri öyle buyurdu çünkü...gel senide bi üfüreyim...:p
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hayırlı uğurlu olsun..Allah kazadan beladan korusun gerçekten yakışıklı diğer tiplere göre dolgun bi şekli var..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst