Yeni Yol Arkadaşım

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elınt hak veriyorum;ama abicim ne bileyim işte bana zor geliyo diyebilirim:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
2 dakka cevap yazmadık ratingler - 15 oldu alp efendi...naaaberr...yat kalk dua et...benim namımla bu topik yürür artık...elimiz değdi topiğe...şıh handro hazretleri öyle buyurdu çünkü...gel senide bi üfüreyim...:p

Olm üfürükçülük yasak haberin yokmu?....Şık Mıh anlamam.....Rating meraklısı diiliz len...Yazanlar zaten dostlarımız...Sankim paramı alcez.....:p :p

Şu bi atom mühendisi politikacı vardı....Babasının adı ismet....Onla bi akrabalığın falan yok dimi len?....Ana muhalefet lideri gibisin maşşallah:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
taam hayırlı olsun tekrardan...parada sende zevkde...bize artık başka bişey düşer...:p


kıldiken ve kabus dedoş bbaday gibi çin malı almadın ya ona şükrederiz artık...taş gibi er 5...be gecelik by..meydan sana kaldı şimdi...arkamdan atıp tutma keko...:mrgreen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Abi "hayırlı olsun" mesajı atmıştım 2 saat önce, gitti sandım ama gitmemiş hiç. Kusura bakma, tekrar diyeyim HAYIRLI OLSUN, DAHA İYİLERİ BENİM OLSUN :p

:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hayırlı uğurlu olsun..Allah kazadan beladan korusun gerçekten yakışıklı diğer tiplere göre dolgun bi şekli var..

Saol....Teşekkür ederim ....İyisi sizlerin olsun....

Abi "hayırlı olsun" mesajı atmıştım 2 saat önce, gitti sandım ama gitmemiş hiç. Kusura bakma, tekrar diyeyim HAYIRLI OLSUN, DAHA İYİLERİ BENİM OLSUN :p

:)

Olsun pro can....SS oldu işte..Daha ne....:rendeer: :rendeer:

Hayırlı olsun abi :) :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Darısı başıma :)

İşallah kutucuk....Gerçekten en yakın zaman da sahip olmanızı isterim...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.
Er-5 sağlam ve sorunsuz bir motordur uzun süre kullandım bir kere yarı yolda bırakmadı. Yanlız Kawa distribütörü Z-Moto ya allah kimseyi mahkum etmesin.
Güle Güle Kullan :cat:
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Alp_Tunay Hayırlı olsun çok iyi tanıdığımız bir motor çok güzel bir motor.

Ayrıca üzerinde sıfır km lastikleri Kn hava filtreside mevcut sahibi kız gibi bakardı :)

Prodanda bir başşlık bekliyoruz buradan duyurulur :D
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Hayırlı olsun abicim :) Metehan abime bakma sen onda scooter alacak para yok :) bide şu kafa granajı çıkar gene MZ benzetmişsin güzelim ER-5'i :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.
Er-5 sağlam ve sorunsuz bir motordur uzun süre kullandım bir kere yarı yolda bırakmadı. Yanlız Kawa distribütörü Z-Moto ya allah kimseyi mahkum etmesin.
Güle Güle Kullan :cat:


Teşekkürler adminimiz...Bir ustam var sağolsun herşeyiyle ilgileniyor....Olmasada yaratır....

Hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin ;)

Allah razı olsun.....:rendeer: :rendeer:

Alp_Tunay Hayırlı olsun çok iyi tanıdığımız bir motor çok güzel bir motor.

Ayrıca üzerinde sıfır km lastikleri Kn hava filtreside mevcut sahibi kız gibi bakardı :)

Prodanda bir başşlık bekliyoruz buradan duyurulur :D

Pro açmayacakmış....Şşşt çaktırma.....:queen: :queen:

Hayırlı olsun abicim :) Metehan abime bakma sen onda scooter alacak para yok :) bide şu kafa granajı çıkar gene MZ benzetmişsin güzelim ER-5'i :queen:

Valla aldığım gibi....Zaten benziyor diye aldım ya.....:p :p Mz in 500 lüğü:p

Hayırlı ve uğurlu olsun.. Kazasız, belasız.

Eyvallah...Daha iyisi senin olsun.....:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
st erdogan ve junıor erdo yettim gayrı....:p


alpcim aşkım kankostarım...keltoşum...hem kel hem fodulum...bak makina cillop...lafım yok...çiçek gibi görünüyor...ok...bu saatten sonrada torklu bir makina almak tabiki hakkın(ki böyle bir derdinde yok belki..)

üzerinde güzelde duruyorsun...yakışır...en azından Ankara dışına çıktığında veya uzun gezilerde yorulmazsın basar gidersin...üst segmenli tayfanın peşinde olursun...herşeye ok...ama motor işi birazda yatırım işidir...alırken doğal olarak satmayı düşünmek zorundasın...

yani Kawasakı hakkındaki parça sıkıntıları ayyuka çıkmışken....

aldığın modelin artık Türkiyede satılmayacağı resmi olarak söylendiği halde...

özellikle modelde yıllardır bir yenilik yapılmamışken...(gs 500 ün başına gelen olay)...

satmak isteyen arkadaşların kurtulmaya çalıştıkları bariz bir model alan ER 5 i neden aldın...


km si az olabilir...hatta bayinin elinde olan 0 makinayıda kapmış olsan ben şahsen üzülürdüm senin adına...


senin motoruna gereken özen ve titizliği göstereceğine inancım sonsuz ama dediğim gibi elinde patlama olsaılığı yüksek...en azından tam sürüş keyfinin kaçtığı dönemlerde(ortalama 2-3 yıl) motorun 5-6 yaşında olacak ve ölü eşşek fiyatına satmak zorunda kalacaksın...neden satayım deme...kaskon yok...Allah korusun başına bi iş gelir motorun...şasi yamulur...parçaları kol gibi girer...yaptırıp satayım dersin olmaz...vs.vs...herşeyi düşüneceksin hacı...


Halbuki benim kankam Alp...parasını biraz daha bekletirdi...ve ybr 250 alırdı...cillop gibi 2007 model bir 250 lik...çıtır motor...gezmede hanımı boşa yanında yat....:p


eh kanka sevincine gölge istemek istemem beni tanırsın...ama ölü yatırıma girdin...mal elinde patlar...:cherry:


ha ben mutluyum dersen bana bir emtia giriş veya çıkışı olmaz...:p
abi hucum senin cbf e çok laf söylemişlerdi zaman intikam zamanıdır :pP :):queen: :queen:
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
sevgili alp motorun hayırlı olsun.Artık bu kadar yazıdan sonra nasıl gönül rahatlığıyla bineceksin merak ediyorum.
sanırım her benzin istasyonuna girişinde burda yazılanlar aklına gelecek.
sevgili metehan yazılarının devamını bekliyoruz .
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
102
arkadaşlar muhabetinze benimde katkım olsun istedim kardeş iyi bi secim en azından gercek bi motor eğer motorcu ruhu olan beni iyi anlar dandik ve düşük cc li motorlar oduyguyu vermiyor bi yaz günü istediğin yere istediğn gibi gidebimek yada gönül rahatlğı ile gidebiceğini bilmek insana ne büyük bi haz veriyor bilmem anlata bildimmi özgürce istediğm yere gider ve seni üzmez bu motorlar işte iyiki bunu aldım diye bimene bi sebep
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
388
hayırlı olsun. kazasız günlerde kullanmanız dileğimle.

dediğiniz gibi bu motorun hastaları var, bende onlardan biriyim. nerde görsem tren görmüş gibi takılıyor gözlerim. yapılan eleştiriler haklı olsada beni soğutmadı bu motordan. ön camı kendinizmi aldınız yoksa üzerinde mi vardı? ilerde belki çıkarmayı düşünebilirsiniz onu. camsız hali gerçekten can yakıyor :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst