Yeni Yol Arkadaşım

Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım. en güzel günlerinde kullanırsın inşallah. mete_han adamda heves bırakmadım yaw :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ulen Pro 1 sen 2....Veya sen 1 pro 2.....

Fazer alayım dedim pro alma abi der...er-5 aldık sen atlıyon...Napacaz la sizi.....

Benzin yakma olayına gelince.....500 lük makinaya 4-5 lt. çokmu sence....Dediğin gibi cimri diilim....Benzine ve arabaya gaza verdiğim paranın haddi hesabı yok kekocan....Yaktığıma asla acımam...10 lt yaksın...Yeterki ben seveyim kanka....

Eşşeğe diil motora binelim dedik....sattık 250 yi aldık 500 ü....Hade hade gel 2 tur at....Cbf yi satıp sende alırsın merak etme....
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin, yolun hep açık olsun:)

Sağlam motordur er5. 2 sene önce gördüğümde aşık olmuştum er5 e:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
. mete_han adamda heves bırakmadım yaw :mrgreen:


e daha durr daha durr...:cherry:


fazer alayım dedin ve motorsuz moto forum moderatörü pro almamı dedi...sende onu dinledin...enduro özürlüsü racing müşterisi pro dan akıl aldın biz er 5 alma derken tukaka olduk öylemi...fazer alma diyen adamın motor tecrübesine turrrrrruuuppp suyu sıkarım ben alp...:p


ula gidiyon çömezlere moturmu soruyon ...burda 220.000 km tecrübesi olan kankana trip hemi...:pale: (125.000 i mobilet...75000 bisiklet..):queen:


pro altına ederken (sidiki beziyle dolaşırken):p ben öğretmen Eniştemin kara Jawasına biniyordum birader...:cherry:


demişinki benzine acımıyorum...ulen kartalın gazlı işte niye name yapıyosun...bu arabandan fazla yakar...işe bunla gitmicenmi...eee...nası olcak bu işler...bak her benzinlikte beni anarsın sonra...ağlarsın...sana sümüklü bir mendilimi bile vermem sıpa herif seniii...:bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hayırlı olsun alp abi.tekerin düz bassın

Sağol..Allah razı olsun.....:rendeer: :rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin, yolun hep açık olsun:)

Cümlemize....Hepimizin....

Sağlam motordur er5. 2 sene önce gördüğümde aşık olmuştum er5 e:cherry:

Şimdi diilmisin?.....
Umarım sizin daha iyisi olur.....

e daha durr daha durr...:cherry:


fazer alayım dedin ve motorsuz moto forum moderatörü pro almamı dedi...sende onu dinledin...enduro özürlüsü racing müşterisi pro dan akıl aldın biz er 5 alma derken tukaka olduk öylemi...fazer alma diyen adamın motor tecrübesine turrrrrruuuppp suyu sıkarım ben alp...:p


ula gidiyon çömezlere moturmu soruyon ...burda 220.000 km tecrübesi olan kankana trip hemi...:pale: (125.000 i mobilet...75000 bisiklet..):queen:


pro altına ederken (sidiki beziyle dolaşırken):p ben öğretmen Eniştemin kara Jawasına biniyordum birader...:cherry:


demişinki benzine acımıyorum...ulen kartalın gazlı işte niye name yapıyosun...bu arabandan fazla yakar...işe bunla gitmicenmi...eee...nası olcak bu işler...bak her benzinlikte beni anarsın sonra...ağlarsın...sana sümüklü bir mendilimi bile vermem sıpa herif seniii...:bounce:

Olm kartalın gazı aldığımda vardı.....Hep gaz la binmiyom....Araba hızını unutmasın diye benzin dede biniyom.....

80.000 km mz de..
100.000 den fazla titanda...
50.000 kadar mobilet....
40.000 kinetix

Kmlerce tecrübem var....Kimseye danışmadım..Hoşuma gitti aldım...Beni tanırsın az çok....Kafanı yorma kanka....Gel hele ankaraya...Daha gezecez senle....
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
oooooooo... hayırlı uğurlu olsun.
kazasız, belasız, güle güle kullan. :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Olm kartalın gazı aldığımda vardı.....Hep gaz la binmiyom....Araba hızını unutmasın diye benzin dede biniyom.....

80.000 km mz de..
100.000 den fazla titanda...
50.000 kadar mobilet....
40.000 kinetix

Kmlerce tecrübem var....Kimseye danışmadım..Hoşuma gitti aldım...Beni tanırsın az çok....Kafanı yorma kanka....Gel hele ankaraya...Daha gezecez senle....



nooolduu kal mı geldi...:p


adamı 2 dakkada dağıtıım ben...

bezgin bekir mete handro acı söyler hayatım...:bounce:

taam moralini bozmayam...güzel makina...sen yine temizliğine dua et...daha sert yazardım...:p nereye geziyoz...beni çekmez hacı o...yazık hem makinana...sen yengeyi al gez biraz...bencil adam...:rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
al işte totohan çıkmış yine meydane...
ulen böyle motorun olsun, 10 milyar borcun olsun be.

conta reklam dep. müdür vekilinden tavsiyeler ha? ha ha haaaaa........!!! :queen:
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
vay vay Alper dostum. Hayırlı olsun. Valla çok güzel motor gıcır gıcır ağzımın suyu aktı. Hayırlı uğurlu olsun. İnan çok sevindim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Gültekin;637489' Alıntı:
al işte totohan çıkmış yine meydane...
ulen böyle motorun olsun, 10 milyar borcun olsun be.

conta reklam dep. müdür vekilinden tavsiyeler ha? ha ha haaaaa........!!! :queen:

Aha bozacı alpin şıracısı geldi...eküri Kıldiken...:cherry:



bir pancar moturcusu daha çıktı piyasaya...günaydın efemm...:queen:


bi tarafta parçasını bulamadığı Zombi(ZONGHSEN)...bir tarafta elinde patladığı satamadığı Mondirek (MONDIAL ALLLL ALLL:::):p kt 125 i olan değerli çin ustası...:cherry:


şimdi er 5 iyi malmıdır...diyosun...de bakem bi...nesi iyi bunun...cbf 500 le kıyasla bi demek istedim..yanlış olmuş...:p hangi gruba hitap eder...





dedoş bbaday da gelse Voltranı oluşturcanız...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
250 mz daha mı az yiyordu sanki.
cbf 250 en az yaksa 3,5lt yer 100 km de, 1lt fark ta 500 lük kawaya binmenin hakkı olsun. ekonomi arayan ona da binmez ybr alır mete.
bırakta ıkına ıkına 130 140 ı zor yapan makinaya (cbf 250) bineceğine kuvvetli makinaya binsin adam. torkun zevkini çıkarsın, şu yaşımıza geldik hakiki motora binemedik demesin :cherry:
verdinmi ara gazını ne cbf kalır ortada ne metehandro :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Aha bozacı alpin şıracısı geldi...eküri Kıldiken...:cherry:



bir pancar moturcusu daha çıktı piyasaya...günaydın efemm...:queen:


bi tarafta parçasını bulamadığı Zombi(ZONGHSEN)...bir tarafta elinde patladığı satamadığı Mondirek (MONDIAL ALLLL ALLL:::):p kt 125 i olan değerli çin ustası...:cherry:


şimdi er 5 iyi malmıdır...diyosun...de bakem bi...nesi iyi bunun...ama benim cbf 150 ile kıyaslama...segmentiyle kıyasla...hangi gruba hitap eder...





dedoş bbaday da gelse Voltranı oluşturcanız...:p

Al cbf ni çık len topiğimden....:queen: :queen: Gelmiş cbf m le kıyaslama diyo....:queen: :queen: Hangi aklı başında biri kawa yla cbf ni kıyaslar ki:queen: :queen:

Cbf500 olsa kıyasla....amma velakin 150 yi neden kıyaslasınlar?...:queen: :queen:

Hangi gruba hitapeder deyimmi..:wiinkk: :wiinkk:

Motora motor için binenlere hitap eder....Yatırım için diil.O konuda çok haklısın...:cat: :cat: :cat: :cat:
Seninki yatırım içinde ne oldu sanki..Yattı kalkmaz.....:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hayırlı uğurlu olsun.Vallahi doğru karar vermişsin,nedenmi?Çünkü bizim yaşımıza gidecek,performans dersen var,görüntü dersen var vs vs vs.
Üstelik elimizde senelerce binilebilecek değerini yitirmeyecek motorlar bunlar.
Bakımı 4 silindirlere göre basit ve uzun ömürlü.
Daha ne isteyeceğiz bir motordan.

Tekrar güle güle kullan,kazasız belasız inşallah.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
mete-han merak ediyorum alp er 5 degilde cbf 500 alsaydı ona ne bahane bulacaktın . valla abi merak ettim cbf 500'ün ne kusuru var hadi onlarıda söyleyiver.:p


motorun üretimi durmuş diyon yedek parça sorunu var diyom ama elindeki tarihi eser mz'i bile satmış. 15 yıllık makinayı satan adam er'5'ide satar merak etme. :p
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
toto_han' Alıntı:
bi tarafta parçasını bulamadığı Zombi(ZONGHSEN)...bir tarafta elinde patladığı satamadığı Mondirek (MONDIAL ALLLL ALLL:::):p kt 125 i olan değerli çin ustası...:cherry:
zonginin hangi parçası yokmuş?
senin gibi işinin ehli reklam müdür vekilleri yüzünden satamadık mondiyi.

ama yakındır... anırtacam seni...:bounce:


toto_han' Alıntı:
şimdi er 5 iyi malmıdır...diyosun...de bakem bi...nesi iyi bunun...ama benim cbf 150 ile kıyaslama...segmentiyle kıyasla...hangi gruba hitap eder...

mok atma niyetiyle yazarsan, tabii ki farklı düşünürsün.
adam "sevdim, aldım" diyor. var mı ötesi???
yarın arıza falan yaparsa ki, her motor gibi yapabilir, kına da yakarsın sen... :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
250 mz daha mı az yiyordu sanki.
cbf 250 en az yaksa 3,5lt yer 100 km de, 1lt fark ta 500 lük kawaya binmenin hakkı olsun. ekonomi arayan ona da binmez ybr alır mete.
bırakta ıkına ıkına 130 140 ı zor yapan makinaya (cbf 250) bineceğine kuvvetli makinaya binsin adam. torkun zevkini çıkarsın, şu yaşımıza geldik hakiki motora binemedik demesin :cherry:
verdinmi ara gazını ne cbf kalır ortada ne metehandro :queen:


hacı öyle deme be...benzin bizim 1.sıkıntımız...gariban adam depo kaça dolara bakar...1 depoyla kaç km giderime bakar...yerim toruknu...bu toparlak basmazki...ben biliyom malımı...:p

Al cbf ni çık len topiğimden....:queen: :queen: Gelmiş cbf m le kıyaslama diyo....:queen: :queen: Hangi aklı başında biri kawa yla cbf ni kıyaslar ki:queen: :queen:

Cbf500 olsa kıyasla....amma velakin 150 yi neden kıyaslasınlar?...:queen: :queen:

Hangi gruba hitapeder deyimmi..:wiinkk: :wiinkk:

Motora motor için binenlere hitap eder....Yatırım için diil.O konuda çok haklısın...:cat: :cat: :cat: :cat:
Seninki yatırım içinde ne oldu sanki..Yattı kalkmaz.....:queen: :queen: :queen:

taş arabası sen beni şeyinle anlıyon ya...cbf 500 le kıyaslayın demek istedim...:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst