. mete_han adamda heves bırakmadım yaw :mrgreen:
hayırlı olsun alp abi.tekerin düz bassın
Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin, yolun hep açık olsun![]()
Cümlemize....Hepimizin....
Sağlam motordur er5. 2 sene önce gördüğümde aşık olmuştum er5 e:cherry:
e daha durr daha durr...:cherry:
fazer alayım dedin ve motorsuz moto forum moderatörü pro almamı dedi...sende onu dinledin...enduro özürlüsü racing müşterisi pro dan akıl aldın biz er 5 alma derken tukaka olduk öylemi...fazer alma diyen adamın motor tecrübesine turrrrrruuuppp suyu sıkarım ben alp...![]()
ula gidiyon çömezlere moturmu soruyon ...burda 220.000 km tecrübesi olan kankana trip hemi...ale: (125.000 i mobilet...75000 bisiklet..):queen:
pro altına ederken (sidiki beziyle dolaşırken)ben öğretmen Eniştemin kara Jawasına biniyordum birader...:cherry:
demişinki benzine acımıyorum...ulen kartalın gazlı işte niye name yapıyosun...bu arabandan fazla yakar...işe bunla gitmicenmi...eee...nası olcak bu işler...bak her benzinlikte beni anarsın sonra...ağlarsın...sana sümüklü bir mendilimi bile vermem sıpa herif seniii...:bounce:
Olm kartalın gazı aldığımda vardı.....Hep gaz la binmiyom....Araba hızını unutmasın diye benzin dede biniyom.....
80.000 km mz de..
100.000 den fazla titanda...
50.000 kadar mobilet....
40.000 kinetix
Kmlerce tecrübem var....Kimseye danışmadım..Hoşuma gitti aldım...Beni tanırsın az çok....Kafanı yorma kanka....Gel hele ankaraya...Daha gezecez senle....
vay vay Alper dostum. Hayırlı olsun. Valla çok güzel motor gıcır gıcır ağzımın suyu aktı. Hayırlı uğurlu olsun. İnan çok sevindim.
oooooooo... hayırlı uğurlu olsun.
kazasız, belasız, güle güle kullan. :rendeer:
Gültekin;637489' Alıntı:al işte totohan çıkmış yine meydane...
ulen böyle motorun olsun, 10 milyar borcun olsun be.
conta reklam dep. müdür vekilinden tavsiyeler ha? ha ha haaaaa........!!! :queen:
Aha bozacı alpin şıracısı geldi...eküri Kıldiken...:cherry:
bir pancar moturcusu daha çıktı piyasaya...günaydın efemm...:queen:
bi tarafta parçasını bulamadığı Zombi(ZONGHSEN)...bir tarafta elinde patladığı satamadığı Mondirek (MONDIAL ALLLL ALLL::kt 125 i olan değerli çin ustası...:cherry:
şimdi er 5 iyi malmıdır...diyosun...de bakem bi...nesi iyi bunun...ama benim cbf 150 ile kıyaslama...segmentiyle kıyasla...hangi gruba hitap eder...
dedoş bbaday da gelse Voltranı oluşturcanız...![]()
zonginin hangi parçası yokmuş?toto_han' Alıntı:bi tarafta parçasını bulamadığı Zombi(ZONGHSEN)...bir tarafta elinde patladığı satamadığı Mondirek (MONDIAL ALLLL ALLL::kt 125 i olan değerli çin ustası...:cherry:
toto_han' Alıntı:şimdi er 5 iyi malmıdır...diyosun...de bakem bi...nesi iyi bunun...ama benim cbf 150 ile kıyaslama...segmentiyle kıyasla...hangi gruba hitap eder...
250 mz daha mı az yiyordu sanki.
cbf 250 en az yaksa 3,5lt yer 100 km de, 1lt fark ta 500 lük kawaya binmenin hakkı olsun. ekonomi arayan ona da binmez ybr alır mete.
bırakta ıkına ıkına 130 140 ı zor yapan makinaya (cbf 250) bineceğine kuvvetli makinaya binsin adam. torkun zevkini çıkarsın, şu yaşımıza geldik hakiki motora binemedik demesin :cherry:
verdinmi ara gazını ne cbf kalır ortada ne metehandro :queen:
Al cbf ni çık len topiğimden....:queen: :queen: Gelmiş cbf m le kıyaslama diyo....:queen: :queen: Hangi aklı başında biri kawa yla cbf ni kıyaslar ki:queen: :queen:
Cbf500 olsa kıyasla....amma velakin 150 yi neden kıyaslasınlar?...:queen: :queen:
Hangi gruba hitapeder deyimmi..:wiinkk: :wiinkk:
Motora motor için binenlere hitap eder....Yatırım için diil.O konuda çok haklısın...:cat: :cat: :cat: :cat:
Seninki yatırım içinde ne oldu sanki..Yattı kalkmaz.....:queen: :queen: :queen: