Yeni Yıl ve Yeni Zamlar !!!

Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Bu Ülkede artık kitle hareketi yapmak yasak herkez birbirinden korkar oldu sistem öyle güzel oturduki 12 eylüldeki gibi korku inparotorluğu kuruldu.
Ve sonunda istediklerini başardılar milleti sindirerek.
Sistem öyle bir hale geldiki biraz kafa kaldırsan on oniki koldan saldırıyorlar.
Benzin zammını on onbeş motorla duyuramazsın yüz ün üzerinde motor olması lazım
Valilikten izin alınması lazım inanın basın sizin yanınızda olmayacak üstü örtülü bir yasak var sanki beş saniye ekranda yayınlanır yayınlanmaz bu protesto.
Bence tek çare var önce sabır sonra ÜŞENMEDEN SANDIK başına gidip oy kulanmak.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ben mazot daha uygun diye accenti satıp doblo aldım...2200 olan euro dizel 3,030 olmuş... yuh be..... ben arabayı alalı 8 ay falan oldu..... benzini söylemeye gerek bile duymuyorum....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:34 ----------

eski bir moblet var bende... bir bidon benzin döküp taksim meydanında yaksammı... ???
 
Katılım
19 Eki 2009
Mesajlar
122
deli dumrul geldi aklıma .

birde bu fıkra vardır ya padişah köprünün iki ucuna adam dikmiş geleni geçeni öpüyorlar . birisi şikayet etmiş günün belli saatlerinde yoğunluk oluyor öpen adamları artırın diye :) fıkra tam öyle değil de idare edin işte .
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
eskiden vardı motorlara '' en pahalı benzini ben kullanıyorum '' diye çıkartma yapıştıralım,illaki birilerinin dikkatini çeker.bakın kgs indirimi de kalkmış,gerisi gelir artık.sonuç sandıkta cevap başka seçenek yok gibi bizim açımızdan.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Siz bu zamlarla kaçak benzine mazota yöneltirsiniz insanları başka bişiy olmaz kaçak artar alırsınız o kazlardan vergileri....
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
aklıma geldi burda anlatayım maraş hattında kaptanlık yaparken mazot aldığımız yer fatura aldıkmı normal tarifeden fatura almadıkmı mazotun litresini 1.100 den vereceğini söyylemişti şeker bayramında...... kaçak mazot benzin işi baya bir kabaracaktır eminim....
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
46
eskiden vardı motorlara '' en pahalı benzini ben kullanıyorum '' diye çıkartma yapıştıralım,illaki birilerinin dikkatini çeker.bakın kgs indirimi de kalkmış,gerisi gelir artık.sonuç sandıkta cevap başka seçenek yok gibi bizim açımızdan.

:cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
29 Ara 2009
Mesajlar
13
Adamlarda haklı açıkları kapatmak için vergileri arttıracaklar zam yapacaklar onlarada hak vermek lazım arkadaşlar :)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Adamlarda haklı açıkları kapatmak için vergileri arttıracaklar zam yapacaklar onlarada hak vermek lazım arkadaşlar :)

Neyin açığı yaa Kendi kazdıkları kuyuları neden biz kapatıyoruz :silent:
Ne güzel onlar pişirsin onlar yesin biz bulaşıkları yıkıyalım bumu adalet ?
 
Katılım
29 Ara 2009
Mesajlar
13
Neyin açığı yaa Kendi kazdıkları kuyuları neden biz kapatıyoruz :silent:
Ne güzel onlar pişirsin onlar yesin biz bulaşıkları yıkıyalım bumu adalet ?

Güzel Arkadaşım Onu Bana Değil Oy Veren Milletimize Sormak Lazım.Onlar Yüzünden Bizde Çekiyoruz Aynı Çileyi :(
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
290
bu çıkartma sticker aklıma yattı baya şöyle resimli yazılı( bizim Motosiklet.net amblemi gibi) bişey tasarlasa modlar da gidip yaptırsak reklamcıda belki sesimizi birileri duyar..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:47 ----------

protestosh9.jpg

dasfdsef.jpg

gaspump.jpg

örnekler :cherry:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Bugünün zamları bir yana, ilerisi için de ekonomide parlak bir gelecek beklemek fazla iyimserlik gibi görünüyor.
Kendi çapımda kriz önlemi olarak daha büyük motosiklete terfi etmekten vazgeçtim. Hızlı gitmese de az yakıyor benim düldül.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
"kayadan bakan oğlan
gömleği keten oğlan
gündüz gelme gece gel
horozdan korkan oğlan"


hobaaaaaaa..... tey tey tey ....

yaw arkadaş ne mezarcı insanlarsınız, 3 kuruşun hesabını yapıyorsunuz. anlamakta zorlanıyorum.

ne zaman taksicisi, münübüsçüsü, otobüsçüsü, kamyoncusu ayaklanır peşlerinden giderim ama motorcu olarak tutup da benzin zammını protesto etmem, altı üstü 100 km de 4 lt.

motosiklet ile alakalı kısım bu kadardır.
zamlar yapılmadı arkadaşlar yeni başladı, kanımca bu zamlar bütçedeki açığı kapatmaya yetmez.

şu doğalgazın akıbeti ne olacak onu merak etmekteyim.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
motorum az yakıyo allahtan :p, diğer yüksek cc li arkadaşlara allah kolaylık versin ne diyelim devletimiz her zaman olduğu gibi vatandaşını en ince ayrıntısına kadar düşünmüş, bu düşüncesini birazda maaşlara yansıtsa daha hoş olurduya neyse :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst