Yeni Yıl ve Yeni Zamlar !!!

Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Kontak kapatmadan olmayacak bu işler... TEM'in iki şeridi kapansın birkaç sabah, bakalım nasıl oluyor...

Atıp tutarız, demediğimizi bırakmayız ama Yunanlıların yaptığının onda birini yapamıyoruz. Mazot zammında Yunan köylülerinin nasıl yolları kapattığını hatırlayan var mı? Adamlar boş değilmiş. Helal olsun.

Tepki budur:
http://news.sky.com/skynews/Home/Wo...hrough-Road-Blockades/Article/200901415211127

Bize de yazıklar olsun... Her yandan dökülüyoruz.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
sanırsam yeri burasıdır.

http://www.ntvmsnbc.com/id/25039333/

[YT]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/bGCf1lmg458&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/bGCf1lmg458&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YT]
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu kadar sıkı Levent Kırca parodisi görmedim,helal olsun:cat:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
[YT]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/F0EnVmKqY9E&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/F0EnVmKqY9E&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YT]
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok iyi geldi:cat:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
yok ben şikayetçi değilim benzine gelen zamdan bilakis az buluyorum 5-6 tl yap yollar motosikletlere kalsın kimse bizi sıkıştırmaz 4 tekerli araçlardan alınan ötv-mtv onlarıda 100\100 artırki kimse yeni araba alıp yollara cıkmasın nasılsa benim pırpır 6 tl yakıyor 100km ye
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
20
Kopru gecis ucretine yapilan zam hakkinda ne dusunuyorsunuz?

Bilindigi gibi otoyol ve kopru gecis ucretlerine %13.91 oraninda zam yapildi. Ama motosikletler icin olan KGS indirimi %30'dan %20'ye dusuruldugu icin bu zam orani bizlere %33.33 olarak yansimis oldu!

Motosikletler, koprulerden daha once 2.25 TL'ye gecis yaparken, son durumda 3.00 TL gecis yapmis olucak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst