- Katılım
- 3 Eyl 2008
- Mesajlar
- 932
Kontak kapatmadan olmayacak bu işler... TEM'in iki şeridi kapansın birkaç sabah, bakalım nasıl oluyor...
Atıp tutarız, demediğimizi bırakmayız ama Yunanlıların yaptığının onda birini yapamıyoruz. Mazot zammında Yunan köylülerinin nasıl yolları kapattığını hatırlayan var mı? Adamlar boş değilmiş. Helal olsun.
Tepki budur:
http://news.sky.com/skynews/Home/Wo...hrough-Road-Blockades/Article/200901415211127
Bize de yazıklar olsun... Her yandan dökülüyoruz.
Atıp tutarız, demediğimizi bırakmayız ama Yunanlıların yaptığının onda birini yapamıyoruz. Mazot zammında Yunan köylülerinin nasıl yolları kapattığını hatırlayan var mı? Adamlar boş değilmiş. Helal olsun.
Tepki budur:
http://news.sky.com/skynews/Home/Wo...hrough-Road-Blockades/Article/200901415211127
Bize de yazıklar olsun... Her yandan dökülüyoruz.