- Katılım
- 13 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,571
Bu Ülkede artık kitle hareketi yapmak yasak herkez birbirinden korkar oldu sistem öyle güzel oturduki 12 eylüldeki gibi korku inparotorluğu kuruldu.
Ve sonunda istediklerini başardılar milleti sindirerek.
Sistem öyle bir hale geldiki biraz kafa kaldırsan on oniki koldan saldırıyorlar.
Benzin zammını on onbeş motorla duyuramazsın yüz ün üzerinde motor olması lazım
Valilikten izin alınması lazım inanın basın sizin yanınızda olmayacak üstü örtülü bir yasak var sanki beş saniye ekranda yayınlanır yayınlanmaz bu protesto.
Bence tek çare var önce sabır sonra ÜŞENMEDEN SANDIK başına gidip oy kulanmak.
Ve sonunda istediklerini başardılar milleti sindirerek.
Sistem öyle bir hale geldiki biraz kafa kaldırsan on oniki koldan saldırıyorlar.
Benzin zammını on onbeş motorla duyuramazsın yüz ün üzerinde motor olması lazım
Valilikten izin alınması lazım inanın basın sizin yanınızda olmayacak üstü örtülü bir yasak var sanki beş saniye ekranda yayınlanır yayınlanmaz bu protesto.
Bence tek çare var önce sabır sonra ÜŞENMEDEN SANDIK başına gidip oy kulanmak.