yeni ybr 125 ler enjeksiyonlu

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Çok yakışıklı kerata. :cat:

yamaha%20ybr125edazul.jpg
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
goruntu super ben surus keyfınn de enaz goruntu kadar super olacagından emınm ;)
 
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam ybr250 ufaklığı olmuş gayet güzel
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
4
MIKUNI BS25 Karbüratör 2010 ve 2011 de mi
yani 2011 de yakıt siteminde değişiklik yok mu?
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
24
2011 ybr esd mi sattım ama yuvarlak farlı getirirlerse yine 0 km alırım çok klasik duruyo beğendim.karbüratör olsada olmasada 125 cc hep yaksa ne olur en fazla 100 km de 3 lt. bence sorun etmeye değmez...herkese iyi sürüşler
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
361
3 litre yakmaz bence benim windy 125 100kmye 10 tl benzin yakıyor devirde çökmessen lifan discovery 150 üstünde hawa filtresi olmadan 100kmye 15 tl yakıyor
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
bu konu neden hortladı anlamadım..
bu yakar yakmaz bilgileri ybr topiğinde konuşuluyor zaten:farao:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ya bu eski gereksiz konular neden forumdan silinmiyor anlamıyorum ? Millet 5 sene önce ne motor alayım diye soruyor, yeni üye olan birileri sürekli atlayıp cevap veriyorlar. Bu konuların hepsi silinmeli...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst