Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
2011 ybr esd mi sattım ama yuvarlak farlı getirirlerse yine 0 km alırım çok klasik duruyo beğendim.karbüratör olsada olmasada 125 cc hep yaksa ne olur en fazla 100 km de 3 lt. bence sorun etmeye değmez...herkese iyi sürüşler
Ya bu eski gereksiz konular neden forumdan silinmiyor anlamıyorum ? Millet 5 sene önce ne motor alayım diye soruyor, yeni üye olan birileri sürekli atlayıp cevap veriyorlar. Bu konuların hepsi silinmeli...