bencede güzel olamamış siyah egzos hiç güzel gözükmüyor ama enjegsyon iyi olmuş tabiki bence ybrnin ilk modeli en güzeliydi
arkadaşlar ben 3-4 tane bayi gezdim bu modelleri görmedim. türkiyeye ne zaman gelecek. ben denizlideyim bilen varmı denizli bayisine geldimi.
birde 2004 modellerde bulunan uzay kafa grenajı bulunabiliyormu. fiatı ne kadardır ve bu 2007 modellere uyum sağlıyormu acaba. yardımcı olursanız sevinirim.
_ Sn. Serkan Karayel' Alıntı:Türkiye'de satışa sunulmayacaktır. [/B]
YBR125'in jant ve grafiklerinde yapılan değişiklik de enjeksiyonlu versiyona
uygulanmıştır.
Enjeksiyonlu model de oluşan maliyet ve fiyat artışı Türkiye'de satışa sunulmama sebebidir.
2007 senesinde Türkiye'de satışı yapılacak olan YBR125 motosikletlerin jantı ve
egzosunda da değişiklik olmayacaktır.
Saygılarımızla,
Avrupadakiler enjeksiyonlu ayrıca jantlarında 5 kol var.Türkiyede böyle olan görmedim şimdiye kadar 2oo6 modeller 2oo7 diye satılıyor sanırım2007 nin farkı neymiş :silent:
bisancı_42 enjeksiyon olayı türkiyede olmıcakmış galiba
bu arada bende jant ve egzos hakkında bi mail attım cvp gelince buraya yazarım
attığımı maile gelen cvp;
Sn. Serkan Karayel,
İlginiz için teşekkür ederiz.
YBR125 modelinin Avrupa'da uygulanan teknik regülasyonlara uyumu için yapılan
enjeksiyonlu versiyonu Türkiye'de satışa sunulmayacaktır.
YBR125'in jant ve grafiklerinde yapılan değişiklik de enjeksiyonlu versiyona
uygulanmıştır.
Enjeksiyonlu model de oluşan maliyet ve fiyat artışı Türkiye'de satışa sunulmama
sebebidir.
2007 senesinde Türkiye'de satışı yapılacak olan YBR125 motosikletlerin jantı ve
egzosunda da değişiklik olmayacaktır.
Saygılarımızla,
enjeksiyonlu ne yaa anlamadım??
motorun enjeksiyonlu olması da çok iii bence bakalım ne zaman tr ye gelcek