Yeni YAMAHA YBR 125(2007)

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
36
bencede güzel olamamış siyah egzos hiç güzel gözükmüyor ama enjegsyon iyi olmuş tabiki bence ybrnin ilk modeli en güzeliydi
 
Katılım
5 Mar 2007
Mesajlar
164
2007

slm arkadaşlar
evet bence çok güzel biraz değişiklik yaramış. ancak ne zaman geli bunlar benim gördüğüm 2007 modeller farklı idi. bunlar ne zaman gelecek bilgisi olan var mı tşk..
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
15
2007 Satılıyor mu?.. Geldi mi yani?...
Fiyatı nedir?... Alanlar memnun mu?...
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
ilk bakışta ÖN ÇAMURLUK, YAKIT TANKI, JANTLAR, VE EGZOZ DEĞİŞTİRİLMİŞ. yani makyajlanmış anlaşıldığı kadarıyla... hayırlısı diyelim..
yeni parçalarını alır bizim makinalara uydurrur.. yeni deriz :mrgreen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
18
arkadaşlar ben 3-4 tane bayi gezdim bu modelleri görmedim. türkiyeye ne zaman gelecek. ben denizlideyim bilen varmı denizli bayisine geldimi.
birde 2004 modellerde bulunan uzay kafa grenajı bulunabiliyormu. fiatı ne kadardır ve bu 2007 modellere uyum sağlıyormu acaba. yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
48
arkadaşlar ben 3-4 tane bayi gezdim bu modelleri görmedim. türkiyeye ne zaman gelecek. ben denizlideyim bilen varmı denizli bayisine geldimi.
birde 2004 modellerde bulunan uzay kafa grenajı bulunabiliyormu. fiatı ne kadardır ve bu 2007 modellere uyum sağlıyormu acaba. yardımcı olursanız sevinirim.

kardeş ben denizlide öğrenciyim 1. sanayideki halk bankasının orlarda motorcu şevki var parça işine ordan bak denizlide başka bi yerde yok bildiğim kadarıyla

fotodaki motorlar türkiye gelmez avrupadaki ybrlerin şekli 2 yıldır öyle kısacası motor türkiyeye gelir gelmez kalite düşüyo
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
2
bu motorun2006 sı 4 000 ytl civarında olduğuna göre
bu vardır 4 500 5 000 ytl
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
_ Sn. Serkan Karayel' Alıntı:
Türkiye'de satışa sunulmayacaktır. [/B]
YBR125'in jant ve grafiklerinde yapılan değişiklik de enjeksiyonlu versiyona
uygulanmıştır.
Enjeksiyonlu model de oluşan maliyet ve fiyat artışı Türkiye'de satışa sunulmama sebebidir.
2007 senesinde Türkiye'de satışı yapılacak olan YBR125 motosikletlerin jantı ve
egzosunda da değişiklik olmayacaktır.


Saygılarımızla,


arkadaşımızın attığı mail... herşeyi anlatıyor.. İsterseniz daha fazla bu konu üstünde durmayalım..??:silent:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
2007 nin farkı neymiş :silent:
Avrupadakiler enjeksiyonlu ayrıca jantlarında 5 kol var.Türkiyede böyle olan görmedim şimdiye kadar 2oo6 modeller 2oo7 diye satılıyor sanırım

Pardon yaww zaten ardkaşlarda belirtmiş bu mesajında:cat: :cat:
bisancı_42 enjeksiyon olayı türkiyede olmıcakmış galiba:(

bu arada bende jant ve egzos hakkında bi mail attım cvp gelince buraya yazarım

attığımı maile gelen cvp;

Sn. Serkan Karayel,

İlginiz için teşekkür ederiz.
YBR125 modelinin Avrupa'da uygulanan teknik regülasyonlara uyumu için yapılan
enjeksiyonlu versiyonu Türkiye'de satışa sunulmayacaktır.
YBR125'in jant ve grafiklerinde yapılan değişiklik de enjeksiyonlu versiyona
uygulanmıştır.
Enjeksiyonlu model de oluşan maliyet ve fiyat artışı Türkiye'de satışa sunulmama
sebebidir.
2007 senesinde Türkiye'de satışı yapılacak olan YBR125 motosikletlerin jantı ve
egzosunda da değişiklik olmayacaktır.

Saygılarımızla,
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
enjeksiyon varsa gerçekten çok iyi...ama gelen gideni aratır mı bilmem fiyatı olsun karbüratörlünün kullanım kolaylığı olsun...
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
17
walla abi duydum da ne faydası ne yani onu bilmiyorum ben ybr aldım ruhsatta 2008 model yazıyo yani benimki enjegsiyonlumu şşimdi??
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
10
ee millet herkez 2007 diyor bizim ybr daha yeni alanlar var bende aldim şahsen ne oldu 2006'mi çikti bizimkiler hiç görmedim şuanda 5 kol çant'li bi satişta ybr. girmediğim servis kalmadi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst