Yeni YAMAHA YBR 125(2007)

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
geçenlerde birtane gördüm bunlardan. Depodaki logodan tanıdım.
Boyum tutsa süper makinede, bana çok küçük geliyor yaa.. :(
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Başlangıç için sonunda YBR 125'e karar verdim (doğrusu boy sorunu (186) da
düşündürdü). Kampanya varmış diye duydum ve geçen hafta Yamaha'nın
yetkili satıcısına gittim, yeni YBR nin eskisinden pek bir farkı yok, enjeksiyonlu
değil. Öyle anlaşılıyorki Yamaha eline geçirdiği pazar payını aynı modelle
korumaya devam edecek, diğer seçenek CBF 150'de pek tutmamış görünüyor,
YBR 125 daha akla uygun geliyor, ama başka marka ve modeller olsaydı keşke
demekten alamıyorum kendimi. (Bu arada kampanya satmayan model için
geçerliymiş.)
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
17
abi bu yeni egzoz hoşuma gitti benimkinin hem boğazı sararmıştı bu yenisinin öle bi sorunu olmaz nerden bulabilirizz değiştirsem nasıl olurr??
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
115
çok iyi yaaa jantları beğenmedim sadece ama gerisi harika olmuş enjeksiyonlu fln.. eksozda harika..
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
17
?? bu egzoz u nereden bulabiliriz?? yenisini değiştirsek sorun olurmu performans filan değişir mi??????
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
1
arkadaşlar aranıza yenı katıldım bendede 2008 model ybr var egzozları aynı 2007 modellerin gibi 2007 modellerden farkı yok
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
yenı motor gormesek yenı dıye yutturcan hee beldeyamanın sıtesındekıler zaten bole
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
48
arkadaşlar şu anda bu motorsikletin fiyatını kesin olarak bilen var mı?
kullanan arkadaşlar varsa bir kaç yorum yazabilir mi aceba?
teşekkürler...
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
bu ne ya yeni model diye sürmüşler bide topic acmısınız utanmadan cbr 125r yenilendi yeni diyebiliyoruz cunku motor enjeksiyonlu yapılmış motorunda bi kac değişikligi daha var + farlar 600 1000 rr tipine benzetilmiş ikiye bolunmüş ve renkler komple dieşmiş bu ne yamaha kandırmaya devam ediyor sizde inanmaya bu motor için eski ybr sini satan vardır puhahah...
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
bu ne ya yeni model diye sürmüşler bide topic acmısınız utanmadan cbr 125r yenilendi yeni diyebiliyoruz cunku motor enjeksiyonlu yapılmış motorunda bi kac değişikligi daha var + farlar 600 1000 rr tipine benzetilmiş ikiye bolunmüş ve renkler komple dieşmiş bu ne yamaha kandırmaya devam ediyor sizde inanmaya bu motor için eski ybr sini satan vardır puhahah...

Doğru, aynı gibi görünüyor. 1. sayfada fotoları bulunan YBR125 ile şu an Beldeyama'nın sitesinde bulunan YBR125 fotoları aynı değil. Yeni YBR125'in yeni olan kısımları için bir çırpıda; cantları 5 kollu alüminyum, motor enjeksiyonlu ve yeni egzost diyebiliriz. Ama fiyat sebebiyle Türkiye'de satılmayacak.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
278
bence motora yeni başlacak olanların 1 numaralı tercihi olmalı,geçenlerde yenisini bende gördüm egsozda biraz değişiklik var bide depo cizgisinde ybr yine aynı ybr:cat:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Ah be bi Türkiye'ye gelse benim de ybr alma hayalim var.Çok beğendim. bunu ama, işte gelmeyecekmiş.1-1,5 yıl sonra da mı gelmez yahu.Bunu görünce diğerleri başka geliyor. :pr::pr::pr:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
84
selam arkadaşlar bende 2 hafta önce aldım 2008 model ybr sadece depodaki logosu deişik bakşa deişien bişiyi yok gördüüm kadarıyla fiyatıda herşey dahil bana 3.650 ye geldi
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
7
vitesli motor kullanmak zormu?

mrb ben yeniyim sizlerden bir ricam olucak ben yeni motor almayı düşünüyorum ybr 125 türü sizce kullanabilirmiyim önceden hiç vitesli motorsiklet kullanmadım fakat şuan kanuni hussar kullanıcısıyım acil yardım? (yardımlarınız için şimdiden teşekkürler)

arkadaşlar yardım yokmu?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Neden kullanamayasın arkadaşım daha önce araba kullandıysan çok basit gelir yani bir bilen kişinin yardımıyla kısa sürede işi kaparsın korkmana gerek yok ybr başlamak için idealdir.;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst