Başlangıç için sonunda YBR 125'e karar verdim (doğrusu boy sorunu (186) da
düşündürdü). Kampanya varmış diye duydum ve geçen hafta Yamaha'nın
yetkili satıcısına gittim, yeni YBR nin eskisinden pek bir farkı yok, enjeksiyonlu
değil. Öyle anlaşılıyorki Yamaha eline geçirdiği pazar payını aynı modelle
korumaya devam edecek, diğer seçenek CBF 150'de pek tutmamış görünüyor,
YBR 125 daha akla uygun geliyor, ama başka marka ve modeller olsaydı keşke
demekten alamıyorum kendimi. (Bu arada kampanya satmayan model için
geçerliymiş.)