Yeni YAMAHA YBR 125(2007)

Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
ben beldeyama ya mail attim cevabini burada paylaşirim ne zaman gelecegi hakkinda motorun vs.
ah şu egzosu ellemeselerdi full grenajli çook daha güzeldi
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
herkese slm eminmisiniz bu 2007 ybr buradaki bayii bana bole bişi baahsetmemişti .. tr gelecegi kesinmi???
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Mail geldi ....
Sn. Enis Zengin,

YBR125 modelinin Türkiye’de satılan versiyonunda 2007 senesinde teknik anlamda bir değişiklik olmayacaktır.

Enjeksiyonlu tipi bazı Avrupa ülkelerinde satılacaktır fakat bu teknik değişiklik tabii ki bir maliyet ve fiyat farkı yaratmaktadır ki Türkiye’de önceki versiyonuyla devam etme sebebimiz de budur.

Saygılarımla,
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
ee hadi hayırlısı benim niyetim var ybr'ye bakalım hayırlısı yazın inşallah
biliyorsunuzki benim motorum 2 kasım da çalınmıştı 2,5 aydan beri motorsuzum insana koyuyor motor olmayınca inşallah ybr olur
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
ee hadi hayırlısı benim niyetim var ybr'ye bakalım hayırlısı yazın inşallah
biliyorsunuzki benim motorum 2 kasım da çalınmıştı 2,5 aydan beri motorsuzum insana koyuyor motor olmayınca inşallah ybr olur

dogru diyorsun ybr hakkaten saglam ve saglamliginida kanitlamiştir max hizi 115km/s diyorlar yeter bile maksimum km önemli benim için ben direk uzun yol yapicam
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
Enjeksiyon Diyor Beee Allah Allaaaaaah Inş 3.200 De Fiyat Kalirda Bizde Aliriz Inş...............................
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
153
bisancı_42 enjeksiyon olayı türkiyede olmıcakmış galiba:(

bu arada bende jant ve egzos hakkında bi mail attım cvp gelince buraya yazarım

attığımı maile gelen cvp;

Sn. Serkan Karayel,

İlginiz için teşekkür ederiz.
YBR125 modelinin Avrupa'da uygulanan teknik regülasyonlara uyumu için yapılan
enjeksiyonlu versiyonu Türkiye'de satışa sunulmayacaktır.
YBR125'in jant ve grafiklerinde yapılan değişiklik de enjeksiyonlu versiyona
uygulanmıştır.
Enjeksiyonlu model de oluşan maliyet ve fiyat artışı Türkiye'de satışa sunulmama
sebebidir.
2007 senesinde Türkiye'de satışı yapılacak olan YBR125 motosikletlerin jantı ve
egzosunda da değişiklik olmayacaktır.

Saygılarımızla,
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
bisancı_42 enjeksiyon olayı türkiyede olmıcakmış galiba:(

bu arada bende jant ve egzos hakkında bi mail attım cvp gelince buraya yazarım

attığımı maile gelen cvp;

Sn. Serkan Karayel,

İlginiz için teşekkür ederiz.
YBR125 modelinin Avrupa'da uygulanan teknik regülasyonlara uyumu için yapılan
enjeksiyonlu versiyonu Türkiye'de satışa sunulmayacaktır.
YBR125'in jant ve grafiklerinde yapılan değişiklik de enjeksiyonlu versiyona
uygulanmıştır.
Enjeksiyonlu model de oluşan maliyet ve fiyat artışı Türkiye'de satışa sunulmama
sebebidir.
2007 senesinde Türkiye'de satışı yapılacak olan YBR125 motosikletlerin jantı ve
egzosunda da değişiklik olmayacaktır.

Saygılarımızla,

yaw neden su yenilikler türkiyede olmuyor hadi bakalim ayni ybr a tam gaz devam.
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
ha 2006 ha 2007 üstünde bir desen onu sende yaparsın. bir de egzos farkı .
fena motor değildir. herhalde.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
417
Adamlar açıklamışlar, "oluşan fiyat farkından dolayı" demişler. Zaten 125cc'lik motora enjeksiyon fazla lüks kalırdı :)
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
yamaha neden getirsin ki karbüratörlü modelde peynir ekmek gibi satılmakta. bulunduğu satış aralığında rakip olarak honda cbf150 var o modelde karbratörlü o model ile fiyat rekabeti yapabilmek için enjeksiyonlu olan modelin gelmesi düşünülmüyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst