bisancı_42 enjeksiyon olayı türkiyede olmıcakmış galiba
bu arada bende jant ve egzos hakkında bi mail attım cvp gelince buraya yazarım
attığımı maile gelen cvp;
Sn. Serkan Karayel,
İlginiz için teşekkür ederiz.
YBR125 modelinin Avrupa'da uygulanan teknik regülasyonlara uyumu için yapılan
enjeksiyonlu versiyonu Türkiye'de satışa sunulmayacaktır.
YBR125'in jant ve grafiklerinde yapılan değişiklik de enjeksiyonlu versiyona
uygulanmıştır.
Enjeksiyonlu model de oluşan maliyet ve fiyat artışı Türkiye'de satışa sunulmama
sebebidir.
2007 senesinde Türkiye'de satışı yapılacak olan YBR125 motosikletlerin jantı ve
egzosunda da değişiklik olmayacaktır.
Saygılarımızla,