Yeni Tarzım Yeni motorum (resimleriyle)

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin. bak şimdi ne kadara aldığını merak ettim?
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Güzel bir motor şu YBR. Vefalı ve sıcak bir duruşu var. Güle güle bin dostum...
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
hayırlı osn ve goooooooooooooooooooooooooooooollllll türkiyem ısvıcreye gol attı tam bu macı yazrken...:mrgreen:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Hayırlı olsun dostum.Seni dylan alacak diye bekliyorduk ama çok şaşırttın bizi:cat:

Allah kaza bela vermesin:wiinkk:

hocam bizim şirketin satınalma müdürü cbf250 satıyodu bana, erteledi satışı.. dylan buldum 1600 km. 4000 lira, tam alıyordum kredi çektim, adam satmış.. sonra dylan da yapılan km sahteciliğini duydum ve sıfır km almaya karar verdim.. 5200 lirayı denkleştirene kadar motorum bu..

güle güle kullanmanı dilerim

hepinize çok teşekkürler.. sizin motor mz mi? bu motoru almaya gitmiştik ümraniyeye, satan kişi mz le gelip beni aldı kadıköyden.. ne motormuş be, ayaklarım uyuştu.. 301 mz galiba müthiş bir titreşim var, ayaklarımı basamakta tutamadım.. km de 240 yakıyormuş..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
isvicre ilk yarı 1 ikinci yarı 2 olur dedim.. 68 milyon kazandım.. kafa bu.. şimdi bu iddaa dan çıkan parayla artık freni değişiriiz.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
hocam bizim şirketin satınalma müdürü cbf250 satıyodu bana, erteledi satışı.. dylan buldum 1600 km. 4000 lira, tam alıyordum kredi çektim, adam satmış.. sonra dylan da yapılan km sahteciliğini duydum ve sıfır km almaya karar verdim.. 5200 lirayı denkleştirene kadar motorum bu..

Hayırlı olsun hocam.Dylanlarda bir km sahteciliği yaptıklarını dediğin gibi ben de duydum.Alırken çok dikkatli olursan, servise gösterirsen bakımlarından kontrol edersen pek sahte olan geleceğini sanmıyorum.
Hayırlı olsun yeni motorun:cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim..Yerinde bir seçim..Yamaha...:cat:

Bol rüzgarlı ve neşeli yollara...:rendeer:

Kırmızıda ATEŞ gibi yakıyo valla..Maşallah..:wiinkk:
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah. Benimde ilk motorum ybr 125 di en iyi seçimi yapmışsın, şuan ybr250 kullanıyorum ybr ve türevlerinden son derece memnunum, sende memnun kalacaksın emin olabilirsin.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim..Yerinde bir seçim..Yamaha...:cat:

Bol rüzgarlı ve neşeli yollara...:rendeer:

Kırmızıda ATEŞ gibi yakıyo valla..Maşallah..:wiinkk:

hocam teşekkürler... diğer arkadaşlara da çok çok teşekkür ederim kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
248
hayırlı olsun. kazasız belasız inş. tekerine taş değmesin. rüzgarın bol olsun.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Farları nereden yakıyorsun. Gidonun sağ tarafında sadece marş düğmesi var. Sol tarafta ise sinyal uzun-kısa korna.... Fark sürekli yanıyormu yoksa ??
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı ugurlu olsun güle güle kullan dostum .. maşallahh
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kardeş tekerin düz bassın..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ybr'ciler çoğaldı bir kişi daha. :) sürat olarak da 100 yetmezmi? neticede 125lik motora makul bence. üste çıkanları da var ama 24000'e ulaşana kadar 1er 1er azalmış demekki. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst